Toon posts:

Irritant probleem met iexplore

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heey,

Normaal krijg je als je een foute pagina intoetst gewoon iets van windows dat ie de site niet kan vinden. Maar ik krijg een site + een popup. Ik denk dat een proggie hier voor zorgt ofzo. Maar ik heb niks kunnen vinden. Weet iemand misschien waar je de pagina kan instellen als je een foute URL intoetst of ene URL die niet bereikbaar is. En misschien hoe ik die irritante pop up kwijt raak.

Alvast Bedankt :)

Verwijderd

Misschien even handig om te vermelden welke versie van IE je hebt, welke pagina je dan krijgt (MSN search/LoP/whatever) en of je KaZaa geinstalleerd hebt of niet :)

Verwijderd

Ik heb geen idee, maar ik gebruik sinds kort de avant browser en ik heb geen last meer van vervelende pop ups.

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:45

Godjira

To infinity and beyond!

Klint erg als spy/adware. Wat heb je allemaal voor adware gevoelige software op je PC staan? Kazaa? RealOne Player... etc?

Profile

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Internet Explorer 6.0 met alle updates enzo. En ik krijg als site www.lop.com en als pop up een Playboy Popup. En ik heb Kazaa lite geinstalleerd.

Verwijderd

In plaats van die pagina kun je ook Google krijgen als er een dns probleem is ofzo: (erg handig :D)

Hier de link naar het registry bestandje:

http://www.google.com/google.reg

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 18:00
was dat geen virus trouwens ? dat van die lop.com ?

install ook ff adaware van www.lavasoftusa.com

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[search=lop.com]
Staan echt een heleboel topics en oplossingen in, kijk er eens naar, zoals bijvoorbeeld hier:
LOP.COM vervangt search van IE
Oplossing voor LOP.COM gevonden
Begin eens met het downloaden van de uninstaller en het doorlezen van de help-pagina.

Mocht je er niet uitkomen, kun je een nieuw topic openen, maar geef dan aan wat je geprobeerd hebt en waarom het niet werkte. Want Lop.com is al enorm vaak langsgeweest, lijkt me stug als je er niet uitkomt met de gegeven hints ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.