AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD
Detecteerd hij de netwerkkaart wel? met melding dat de driver niet geinstalleerd kan worden. Misschien moet je eens windowsXP drivers proberen deze passen ook prima op windows2000
Hij ziet het apparaat direct, maar als je klaar ben met drivers installeren staat er in het schempje waarin je op 'finish' moet drukken. Dat het apparaat waarschijnlijk niet correct werkt omdat windows de drivers niet kan laden (error 31).
Ik heb een cd met drivers van deze kaart en ondertussen heb ik alle drivers van win95 tot winxp geprobeerd. Zonder resultaat.
Ik heb een cd met drivers van deze kaart en ondertussen heb ik alle drivers van win95 tot winxp geprobeerd. Zonder resultaat.
AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD
KICK
Okey probleem eindelijk opgelost!
Het is dus superstom eigenlijk, maar de drivers die ik installeerde waren goed alleen werken die gewoon niet zonder de wlan tool die je dus ook moet installeren.
Ik kwam erachter toen ik voor de gein toch maar ff die tool installeerde en wat bleek, mijn wlan begon in eens te werken. Doh!
Wel heel stom dat die drivers dus niet gewoon werken zonder die tools want je kan hem ook zonder die tool instellen.
Van mij part mag deze topic worden gesloten.
Het is dus superstom eigenlijk, maar de drivers die ik installeerde waren goed alleen werken die gewoon niet zonder de wlan tool die je dus ook moet installeren.
Ik kwam erachter toen ik voor de gein toch maar ff die tool installeerde en wat bleek, mijn wlan begon in eens te werken. Doh!
Wel heel stom dat die drivers dus niet gewoon werken zonder die tools want je kan hem ook zonder die tool instellen.
Van mij part mag deze topic worden gesloten.
Edimax, right? Daar had ik ook gezeik mee op Windows98 clients. Alleen (dacht ik) had ik daar wel de tool geinstalleerd. Dit zou het kunnen zijn... Hm.. Misschien nog eens proberen dan maar.
You can't have everything. Where would you put it?
Pagina: 1