DVD-speler kopen

Pagina: 1
Acties:

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-02 16:41
Hoi, ik wil volgende week een nieuwe dvd-speler kopen die aan de volgende eisen moet voldoen:
Hij moet MP3-cd's af kunnen spelen
Hij moet VCD/SVCD af kunnen spelen
Hij moet regiovrij zijn / simpel regiovrij te maken zijn
Hij moet uitgangen hebben voor later op eventuele dolbie-surround-set te kunnen
en hij moet natuurlijk gecopieerde cd's af kunnen spelen
Verder wil ik em ook nog van een fatsoenlijk merk hebben (dus geen Yoko-bagger) als Sony (heb ik niets kunnen vinden over regio-vrij) Philips, LG of JVC of iets dergelijks. Budget is max. €200,-
t leek me dat het hier toch wel voor te doen is.
Welke spelers zouden in aanmerking kunnen komen hiervoor?

iRacing Profiel

• kroegtijger
heb de search al gebruikt, maar zijn alleen oude topics over te vinden. verder geeft bijna geen enkele fabrikant info over regio-vrij of niet. vandaar deze post

iRacing Profiel

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:04

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

Verwijderd

mediamarkt

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Ik kan wel een tip geven:

>Verder wil ik em ook nog van een fatsoenlijk merk hebben (dus geen Yoko-bagger) als
>Sony (heb ik niets kunnen vinden over regio-vrij) Philips, LG of JVC of iets dergelijks.

Voor zover ik weet hebben geen van deze merken een regio-vrije speler. Als je perse een regio-vrije wil (waarom eigenlijk?) Zal je toch echt jezelf in 1 of ander duister merk moeten verdiepen...

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
Gewoon zo'n cheap ding bij de aldi of lidl , karwei , noem maar op. Die dingen werken perfect en spelen meestal alles af. ik heb ook zo'n ding een supervision 2500 . die speelt meer af als een dure harma kardon speler van een maat.

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• Crewlz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04-2024
Gewoon een Apex ook heel goed en ik had hem na 5 min regiovrij!

• kroegtijger
ik d8 dat LG ze wel heeft, maar weet dat niet zeker. Ik wil em perse regio vrij, aangezien ik met een behoorlijke stapel DVD's zit uit Asie (stukkie goedkoper daar) maar in de verkeerde regio dus :( Zo'n cheap ding bij aldi etc. wil ik niet omdat daar niet al te beste DA-convertors in zitten. Dus qua geluid een stuk minder zijn (als je t geluid direct vanaf je tv beluisterd natuurlijk. Als je vanaf dat ding digitaal door gaat naar whatever gebruik je ze niet, dus leveren ze ook geen probleem op). ook het beeld is vaak al wat minder van die dingen.

iRacing Profiel

• kroegtijger
Crewlz schreef op 14 mei 2003 @ 14:07:
Gewoon een Apex ook heel goed en ik had hem na 5 min regiovrij!
Apex?? wa's dat??? heb je daar een site van ofzo?? heb dr nog nooit van gehoord

iRacing Profiel

• Sn3akz
Nog een tip: gebruik de edit knop eens ;)
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-02 14:21

Godjira

To infinity and beyond!

Regiovrije spelers zijn waarschijnlijk heel moeilijk te krijgen, tenzij je illegale praktijken uit gaat halen met een speler met regio, maar daardoor vervalt je garantie en dat is ook iets wat niet door de beugel kan. Waarom wil je trouwens een regiovrije? Koop je DVD's in een ander lang, met andere regiocode, in of zo?

Sorry, niet goed gelezen.

Maar regiovrij wordt denk ik niet door fabrikanten gemaakt...

[ Voor 14% gewijzigd door Godjira op 14-05-2003 14:16 ]

Profile

• HaZee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-03 12:35
1 tip: Pioneer (bijv. de DV-444 of de DV-454, bij o.a. de mediamarkt regiovrij te krijgen)

En daarna ga je naar
http://www.dvdrhelp.com/d...bmit=Search&Search=Search
en:
http://www.dvdrhelp.com/dvdhacks

[ Voor 90% gewijzigd door HaZee op 14-05-2003 14:17 ]

• Sn3akz
Godjira schreef op 14 May 2003 @ 14:12:
Waarom wil je trouwens een regiovrije? Koop je DVD's in een ander lang, met andere regiocode, in of zo?
kroegtijger schreef op 14 May 2003 @ 14:07:
Ik wil em perse regio vrij, aangezien ik met een behoorlijke stapel DVD's zit uit Asie (stukkie goedkoper daar) maar in de verkeerde regio dus :(
:X

• kroegtijger
--edit--
te laat ;)

[ Voor 87% gewijzigd door kroegtijger op 14-05-2003 14:14 ]

iRacing Profiel

Verwijderd

Ik heb een tijdje geleden (maandje ongeveer) een Cyberhome Ch-dvd 505 gekocht.......ding werkt perfect!

Mooie look van echt aluminium, speelt alles af (verschillende merken +r en -r geprobeerd, svcd etc) en heeft 5.1 uitgangen. Regiovrij maken is op tijd van een zucht gebeurd.

Kortom, ik ben er zeer te spreken over en dat voor 130 euro :)

• kroegtijger
ben niet zo'n heel groot pioneer-fan, maar als ze er een hebben die aan specificaties voldoen.....ik gaat effies zoeken...

iRacing Profiel

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:46

Sherlock

No Shit

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• HaZee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-03 12:35
kroegtijger schreef op 14 May 2003 @ 14:17:
[...]

ben niet zo'n heel groot pioneer-fan, maar als ze er een hebben die aan specificaties voldoen.....ik gaat effies zoeken...
Was ik ook niet, maar ben helemaal 'bekeerd', na slechte ervaringen met Sony en Philips, daar komt bij dat de Pioneers eenvoudig regiovrij zijn te krijgen (ik heb zelfs nog wel een zilverkleurige regiovrije DV-444 staan als je geinteresseerd bent ;)

BTW, 2 linkjes toegevoegd bij vorige posting.......

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-02 07:24
Neem een Lenco, regio & macrovison vrij en goede garantie en service...

Bij de kijkshop te verkrijgen. B)

Met name de service is bij de meeste ver te zoeken, ik heb de mijne nu 2 jaar
en heb al 2 Eeprom updates gedaan, die lui van STL group zijn zeer behulpzaam
echt een aanrader.

Verder slikt hij alles wat je aangeeft...
Model wat ik nog heb is een DVD02a en schijnen binnenkort ook weer
bij de kijkshop te komen maar de nieuwere modellen zien er ook wel
cool uit.

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

Pagina: 1