Toon posts:

Hoe kan ik zien hoe de bezoekers naar mijn site komen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
$_SERVER["HTTP_REFERER"]; werkt alleen als ze op een link klikken, maar ik zou graag ook willen weten als ze zelf het adres in typen enz. Je zou kunnen zeggen als ze niet via een link komen dan hebben ze vast wel het adres ingetyped. Maar zo wil ik het niet.

• Dionisus19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-03-2024

Dionisus19

Blah != Meuk

Omiture SiteCatalyst

Verwijderd

Hoe wil je het dan wel?

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 19:06
gewoon een nedstat tellertje ofzo nemen nedstat
verder is dit IMHO een script-request en dat hebben we liever niet...

I'm not weird, I'm a limited edition

Verwijderd

Meer dan wel of geen referer kan je niet zien, want meer info wordt er niet meegestuurd, helaas.

Edit:
Zou ook een beetje vreemd zijn, als er een HTTP header zou bestaan, bijv. 'URL_INPUT_METHOD', met bijv. als mogelijke waardes 'typed', 'cutnpaste', 'bookmark', 'href' en 'unkown'.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 13:56 ]

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Verwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 13:50:
zou kunnen zeggen als ze niet via een link komen dan hebben ze vast wel het adres ingetyped. Maar zo wil ik het niet.
Is toch echt een van de weinige oplossingen... Als hij geen referer heeft, hoe moet PHP dan weten waar hij vandaan komt?

Vrij kansloos dit imho :?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Dan ga je toch voor SiteStat, de grote broer van Nedstat. (Is wel duur, maar dat bied je wel de juiste oplossing).

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Zover ik (uit mijn hoofd) weet is er geen standaard PHP variabele, behalve de HTTP_REFERER, die zulke soort info verschaft.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
[Misinterpetatie van topic, gaat weer open :) ]
Wat jij wilt bestaat niet zo 1-2-3. Een browser ondersteunt die optie niet, en als je dat wel wilt, zul je dit moeten doen dmv het aanpassen van de browser (plug-in) en meer van dat geneuzel :)

Zou je volgende keer je topic wel wat duidelijker willen neerzetten. Het staat nu een beetje helpdeskerig, we weten niet wat je zelf al geprobeerd hebt ed :)

[ Voor 85% gewijzigd door Glimi op 14-05-2003 14:22 ]

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Glimi schreef op 14 mei 2003 @ 13:56:
je dat wel wilt, zul je dit moeten doen dmv het aanpassen van de browser (plug-in) en meer van dat geneuzel :)
Vrij kansloos dus ja...
Waarom weer open eigenlijk?? Het kan niet zomaar.. klaar... :)

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Als de referer leeg is kan dat betekenen dat het adres ingetikt is door de gebruiker of via een bookmark gekozen is of het doorgeven van de referer is om wat voor rede dan ook geblocked. Tis meer als niets :)

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

Verwijderd

LordLarry schreef op 14 May 2003 @ 15:05:
Als de referer leeg is kan dat betekenen dat het adres ingetikt is door de gebruiker of via een bookmark gekozen is of het doorgeven van de referer is om wat voor rede dan ook geblocked. Tis meer als niets :)
Ja maar dat wil ie niet... duidelijk zat toch. Hoe het kan wil ie niet en hoe het niet kan kan niet 8)7

• rmfloris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-11-2024

rmfloris

Kowalski: Kaboeeem??

Ok, als mensen je boekmarken, zorg dan dat je site iets achter de ? heeft, dus bijvoorbeeld:

PHP:
1
index.php?r=bookmark

als mensen je bookmarken merken ze er niks van, maar jij kan de waarde r uitlezen en afleiden dat het een bookmark is, zo kan je bijna alle refers uitvogelen. Alles wat overblijft komt direct op je site.

Foto afdrukken prijsvergelijk -> http://www.fotovergelijk.nl

Pagina: 1