dag luitjes, ik ben bezig met een projectje voor school. het is de bedoeling dat ik alle keuzevakken binnen onze opleiding in acces zet en hier een duidelijk overzicht van weer geef. Ik heb de volgende kolomnamen: opleiding, leerroute, type onderwijs (bv kort, kop, bibex), voorkennis, vakcode, vak, studiepunten, doelstelling, docent, leerjaar. Ik heb al een tabel vak (vakcode, vak, doelstelling, voorkennis, studiepunten) en een tabel docent (vakcode, docent).
Maar nou is mijn probleem hoe ik de rest goed in tabellen zet zonder onnodige info weer te geven. Ik heb al een paar dingen geprobeerd maar dan krijg ik in het formulier ongeveer 1200 rijen terwijl er maar 300 hoeven te zijn. Het grootste probleem ligt bij leerjaar (1,2,3,4) en de leerroute (bv voltijd, deeltij, duaal).
Weet iemand hoe ik dit het beste kan oplossen? In ieder geval bedankt. Groeten.
Maar nou is mijn probleem hoe ik de rest goed in tabellen zet zonder onnodige info weer te geven. Ik heb al een paar dingen geprobeerd maar dan krijg ik in het formulier ongeveer 1200 rijen terwijl er maar 300 hoeven te zijn. Het grootste probleem ligt bij leerjaar (1,2,3,4) en de leerroute (bv voltijd, deeltij, duaal).
Weet iemand hoe ik dit het beste kan oplossen? In ieder geval bedankt. Groeten.