Discman (liefst met radio): welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:16
hi! Al jaren geniet ik van een Sony-walkman met radio ontvanger erop. Ik vind cassettebandjes nog steeds perfect klinken (vooral als ze op mijn Kenwood cassettedeck zijn opgenomen), alleen iets anders zoals CD's lijkt me toch wat handiger worden, langzamerhand.
Nou zijn geen van de mp3-cd spelers die ik ken nog echt perfect, dus eigenlijk wilde ik voorlopig toch maar voor een discman gaan (liefst eentje die ook cd-rw's kan lezen).
Wie heeft er ervaring met bepaalde discmans (sony / kenwood / of zelfs aiwa)? het liefst wil ik er ook radio ontvangst op (hecht nogal waarde aan radio :) )

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Verwijderd

Klinkt misschien raar, maar wat dacht je van Philips?
45 sec antischok, leest ook cd-rws, en dat wou je toch?
Van andere merken weet ik dat ze vaak geen cd-rw's lezen, heb zelf een panasonic, die doet het ook niet.

Oh ja, philips komt uit met een nieuwe lijn van portables, die ook mp3s spelen, en ook met UDF uit de voeten kunnen. Ik dacht dat er ook 1 was met radio. Heb al een plaatje gezien waar de display de titels ed aangaf, blauwe achtergrondverlichting, erg mooi.
Dan heb je alles in 1, cd-audio, mp3 (ook vbr etc), udf mp3, en fm-radio...

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

Als je perse een discman wil, zou ik kijken naar phillips. Dit is een goed merk en speelt cdrw's af (andere merken vaak niet!!). Maar kijk ook eens naar minidisc, dat vind ik een stuk handiger...

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?