Samen met een paar andere luitjes... zijn we een film aan het maken... schoolproject.. en nu heb ik mij belast met het editen van het geheeltje. dit doe ik in Premiere.... maar nu ik ergens over de helft van de film kwam..... zag ik iets verschrikkelijks.... er zitten op zich best wel veel dialogen in het stuk... en die konden de spelers niet helemaal van buiten leren.. dus wat doen ze dan ? Dan houd iemand anders NET buiten beeld het blaadje ervoor.....

Alleen....bij een bepaalde scene zat dat blaadje dus NET nog wel in beeld... en dat ziet er verschrikkelijk achterlijk uit... er zijn ook goede opnames (van eerder in diezelfde scene.... dan ziet het er zo uit..

Is er misshcien een manier om in Abode After Effects, net zoals bij Photoshop te clonen? zodat dat verschrikkelijk blaadje weggaat?

Alleen....bij een bepaalde scene zat dat blaadje dus NET nog wel in beeld... en dat ziet er verschrikkelijk achterlijk uit... er zijn ook goede opnames (van eerder in diezelfde scene.... dan ziet het er zo uit..

Is er misshcien een manier om in Abode After Effects, net zoals bij Photoshop te clonen? zodat dat verschrikkelijk blaadje weggaat?
[ Voor 1% gewijzigd door Mxl85 op 14-05-2003 13:28 . Reden: typo ]
Mixed Message