Nou ik ben net terug na op de kop af 17 uur gereisd te hebben van Motel in LA tot thuis
De beurs zelf viel me eerlijk gezegd een beetje tegen, weinig echt nieuws, en zelfs veel stands die precies hetzelfde waren als vorig jaar. Hoogtepunten voor mij toch wel MGS3 (doh!), Half-Life 2, Halo 2, World of Warcraft, GT4 en de nieuwe F-Zero.
Er was wel aardig wat uitgetrokken voor leuke verschijningen...zo kwam Christina Aquilera (spelling?) even langs, en ook Snoop Dog met een stuk of 15 homeys. Het Nederlandse debuut op de E3 in de vorm van Playlogic Gamefactory was zonder meer geslaagd te noemen, ze kregen ERG veel positieve reacties van andere bedrijven, en das altijd lekker natuurlijk.
Er was totaal GEEN nieuws van de Sony handheld...dat viel me erg tegen, ook bij navraag bij Sony was "no-one has information about it on the show" het meest uitgebreide antwoord dat ik kreeg. Via Sony kreeg ik wel de info dat de specs voor de PS3 inmiddels vastliggen, maar deze info zal pas over een paar maanden naar een zeer select gezelschap van publishers worden gestuurd.
Ik zal hier straks ook nog wel wat fotootjes plaatsen en wat meer verhalen...ik moet nu eerst even koffie hebben