[driver probleem?] logitech stuurtje

Pagina: 1
Acties:

• Zynth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-07 15:30
Ik heb een logitech wingman formula force gp gekocht, alleen hij geeft problemen met het trillen. In Collin McRally trilt hij helemaal niet, in NFS Hot Persuit 2 alleen in de eerste race?!
Ik heb al vanalles geprobeerd, ook de nieuwste drivers gedownload. Heeft iemand een idee wat het probleem is?

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:49

mutsje

Certified Prutser

Welk OS heb je en wordt je stuur wel door dat OS ondersteund.

• Zynth
Ik draai win2K, en er is een driver voor win2k beschikbaar, dus lijkt me geen probleem

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 22:56

RammY

Dát!

is er op de logitech site ook niks van bekend dan? Hebben ze daar toevallig een forum waar maybee wat op staat?

Deze advertentieplaats is te huur!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

-> Software Algemeen
Het ligt waarschijnlijk aan software die je los van Windows hebt geinstalleerd en zelf als is het een driver, meestal worden die in SA behandeld ;).

• Zynth
en wat is daar aan te doen?

Verwijderd

Dat probleem bij Hot persuit 2 komt mij ook bekent voor, maar daarvoor kun je een patch downloaden van de hot persuit website. Daarmee zou dat opgelost moeten zijn. En heb je toevallig voor Collin McRally instellingen gedaan via de wingman profiler?? Hier kan je in ieder geval de besturing regelen en ik dacht ook de force feedback.

Ik heb zelf de Momo force maar daar weerkte zowel hot persuit 2 en Collin Mcrally 2 wel mee.

• -TAZZ-
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:42

-TAZZ-

X

Ik had het zelfde gedrag met mijn Logitech MOMO Force in NFS Hot Pursuit 2.
Heb het kunnen oplossen door een patch/upgrade te installeren voor NFS HP2.
Deze is gratis te downloaden, je moet echter wel een officiele versie NFS HP2 hebben om te kunnen installeren.

• -TAZZ-
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:42

-TAZZ-

X

Je was me net voor
Pagina: 1