Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Shared van Orange

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat alles wat shared aanbied gratis is, maar je kan ook andere wap sites intoetsen kost dit wel iets?

Dus het bekijken van je mail of andere toepassingen van shared kost 7 euro per maand.

Maar als je wap.tweakers.net doet bijvoorbeeld kost dat dan nog iets extra????

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-11 10:56

Godjira

To infinity and beyond!

Volgens mij kost het je niks extra's, maar de normale WAP kosten blijven natuurlijk altijd gelden. Ookal ga je naar andere WAP sites.

Profile

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:01
Kost wel extra. Je krijgt 2MB gratis. Erna kost het 3 euro per MB

Verwijderd

Zoek gewoon even... Het topic staat zelfs in de topiclijst |:(

[rml][ GPRS] Dutchtone Extended / Orange Share[/rml]

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:39

Sherlock

No Shit

De eerste 2 MB die je verbruikt kosten niks zitten in die 7 euro (was dat geen 6??). Daarna ga je extra betalen.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Verwijderd

Topicstarter
Ja die heb ik gelezen, maar daar staat het een beetje vaag.
Dus als ik mijn mail ga bekijken met shared kost mij dit niet meer dan 6 euro
maar...
zodra ik andere sites ga benaderen kost mij dit wel iets?

Die 2 MB waar jij het over hebt is voor GPRS voor internet gebruik. Via je laptop bijvoorbeeld.
Ik heb nog nooit gebruikt gemaakt van die 2 MB die teller blijft altijd maar op 2MB staan

Maar ik weet niet zeker of Orange mij het gebruik van wapsites buiten het shared mij in rekening brengt. Wie kan mij dat even heel simpel uitleggen.

Verwijderd

Topicstarter
Godjira schreef op 14 May 2003 @ 12:53:
Volgens mij kost het je niks extra's, maar de normale WAP kosten blijven natuurlijk altijd gelden. Ookal ga je naar andere WAP sites.
Jij zecht dus dat ik alle wap sites kan gaan gebruiken zonder extra kosten dan die 7 euro. per maand

Ze houden toch niet bij welke site's je bezoekt zou ik zeggen??

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 13:07:
Maar ik weet niet zeker of Orange mij het gebruik van wapsites buiten het shared mij in rekening brengt. Wie kan mij dat even heel simpel uitleggen.
Het wordt NIET apart in rekening gebracht.
Dit is al vaker aan de orde geweest, maar nu nog maar een keer heel duidelijk. Ik ben al een keer uitgedaagd om mijn rekening in te scannen, maar dat vormt geen bewijs, aangezien op die rekening niet de history van mijn wap-browser staat. Het is dus echt inbegrepen, welke wap-site dan ook.

Je hoeft ook niet eerst naar de Share portal te gaan om onbeperkt te kunnen wappen. Ik ga heel vaak direct vanuit het tonen- of toepassingenmenu naar de wap-site van Club Nokia, bekijk daar rustig alle achtergrondafbeeldingen en dat is nog nooit in rekening gebracht.
Ook kun je direct de waplink intoetsen. Zolang je gebruik maakt van het toegangspunt 'wap' is het onbeperkt inbegrepen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:39

Sherlock

No Shit

Oké, nog één keer dan:

Al het internetverkeer (email, wapsites e.d.) wat je via GPRS (dus share) maakt, tot aan 2 MB zit in je 6 euro.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
dude, je hebt gewoon een limiet van 2mb!! ja ze houden dus bij hoeveel kilobytes je snoept!!! maar zodra je je alleenmaar op de orange portal bevind, gaat er niks van die 2mb af!! maar als je daarbuiten naar bv. wap.google.nl gaat, dan snoept ie een aantal kilobytes van die 2mb af, als die 2mb op is, ga je extra betalen. Elke maand krijg je weer 2 mb, en nee, je kan het niet opsparen!!!

je betaald dus 6euro per maand voor share, incl 2mb voor wap buiten share om!!

met share kan je trouwens al genoeg, andere sites die ik bezoek is alleen t.net.

oja, als je gaat mailen via de 'email client' op je gsm, dan gaat dat ook van de 2mb af! ondanks dat je een orange account heb! maar als je gaat mailen via de wap browser op share dan gaat het er weer niet af

snap zoiezo trouwens niet dat je eerst jezelf informeert voordat je iets aanvraagt...

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

JerryH schreef op 14 mei 2003 @ 13:15:
Oké, nog één keer dan:

Al het internetverkeer (email, wapsites e.d.) wat je via GPRS (dus share) maakt, tot aan 2 MB zit in je 6 euro.
Niet waar. Die 2 MB geldt alleen voor e-mail via de mailtoepassing in het toestel, en verbinding maken met het 'gewone' internet op een telefoon die daarvoor geschikt is, of in combinatie met een laptop.
AL wap je voor 200 MB, het is allemaal inbegrepen in de 6 euro.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
haas schreef op 14 May 2003 @ 13:18:
[...]

Niet waar. Die 2 MB geldt alleen voor e-mail via de mailtoepassing in het toestel, en verbinding maken met het 'gewone' internet op een telefoon die daarvoor geschikt is, of in combinatie met een laptop.
AL wap je voor 200 MB, het is allemaal inbegrepen in de 6 euro.
en voor wap sites buiten share gebied/portal...

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Mister_X schreef op 14 May 2003 @ 13:17:
maar zodra je je alleenmaar op de orange portal bevind, gaat er niks van die 2mb af!! maar als je daarbuiten naar bv. wap.google.nl gaat, dan snoept ie een aantal kilobytes van die 2mb af, als die 2mb op is, ga je extra betalen.
Ook niet waar dus. Ook wappen buiten de portal is inbegrepen en gaat NIET van de 2 MB af. Een normaal toestel (dus niet een 7650, P800 of SPV) kan namelijk niet handmatig het toegangspunt wijzigen van 'wap' in 'internet' voor je wap-verbinding. Per definitie is dataverkeer dat via het gprs-toegangspunt 'wap' gaat onbeperkt inbegrepen. Het dataverkeer dat via het gprs-toegangspunt 'internet' gaat is tot 2MB inbegrepen waarna je €3 per MB gaat betalen.

[ Voor 4% gewijzigd door Canaria op 14-05-2003 13:23 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.