Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60125

Topicstarter
Wie weet hoe dit moet. En waar het te downloaden is?

Kost dit ook iets? Ik heb shared bij orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-06 18:37

rik

Of nog liever een gratis SMS gateway :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja dat mag ook, als iemand dat weet, niet voor je zelf houden maar het was mijn vraag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
Anoniem: 60125 schreef op 14 May 2003 @ 12:50:
Wie weet hoe dit moet. En waar het te downloaden is?

Kost dit ook iets? Ik heb shared bij orange.
ja dat kost wat ja, gaat van je 2mb limiet af, dat gprs is alleen gratis /kosteloos als je op de orange portal zit (wap.orange.nl/colours ofzo) zodra je met share gprs naar bv. wap.tweakers.net dan gaat het snoepen van die 2mb limiet .

oja, ik weet wel wat voor jou dan,

smssend 2.0

is een java prog. Hiervoor heb je een icq account voor nodig, je maakt connectie met gprs share, en stuurt dan een sms via de icq sms-server, die is dus gratis, 1 smsje is minder dan 1kb data, in verhouding ben je op deze manier veel goedkoper uit!

[ Voor 26% gewijzigd door Mister_X op 14-05-2003 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jahh zeker waar ken ik die downloaden. smssend 2.0
ik heb wel een icq account ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb nog nooit gezien dat ik iets gebruikt heb van die 2mb data die ik heb en toch bezoek ik wel eens wap sites anders dan die van Orange.

Ik vind het gewoon vaag, de een zecht dit en de andere dat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25601

Kijk eens bij midlet.org of midletcentral.com

offtopic:
Zo vaag is het niet. Als ik het goed begrepen heb zit het zo in elkaar: Zolang je via de gateway wapt die je standaard ook gebruikt om naar de share pagina te gaan kost het je niets extra's. Er is ook een andere gateway en als je daarover gaat gaat het wel van je 2 mb af. Als je via java gprs op wil kan dat niet via de standaard gateway en moet je via de andere gaan en dan gaat de 2 mb teller tikken ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 25601 op 14-05-2003 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

marc.de.vries, de genoemde midlet-sites waren prima te vinden in de search, ze zijn ook in het 6610/7210-topic genoemd. Ook je vraag over waar je smssend kunt downloaden geeft al vrij duidelijk aan dat je weinig initiatief toont om zelf te zoeken @ Google, waar het intikken van dat woord al genoeg downloadlocaties geeft.

Ik adviseer je tevens om het mailtje, dat je in oktober 2002 van Buzzman ontving, nog eens te lezen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.