Philips apparatuur slecht leverbaar?

Pagina: 1
Acties:

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-08 20:38

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Topicstarter
Ik heb in april een Philips DVD speler en versterker besteld, maar hij is nog steeds niet te leveren door de dealer :| Het gaat om de 963SA DVD-speler en de MX999 versterker + boxen.

Volgens de winkel zou het spul pas de eerste week van juni weer leverbaar zijn, en ik kon er dus op rekenen dat het voor mij dus week 2 van juni wordt.

Is dat een bekend verschijnsel dat Philips apparatuur slecht leverbaar is, of wil ik net té aparte apparatuur (lees: hoge vraag)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:15

Corn

Raar jongetje

Philips is meestal goed te leveren hoor, grote winkels hebben alles ook op voorraad (zoals het hoort) Het kan wel zijn dat je iets bijzonders wil dat ze moeilijk kunnen krijgen, dan duurt het ff langer... maar week 2 van juni is belachelijk. Het zou niet langer dan 1/2 weken moeten duren

• flagnite
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
De MX999 set is eigenlijk al sinds de introductie slecht leverbaar. De termijn die genoemd wordt kan dus heel goed. Het leuke is dat je leverancier ook van Philips niet exact te horen krijgt wanneer ie e.e.a. uitgeleverd krijgt.
Over de DVD speler heb ik geen inzage in de levertijden, maar het zou kunnen dat die wat sneller te leveren is.
Overigens gebeurd dit met sommige spullen van Philips wel vaker ja (leuk voorbeeld: tv meubels - gemiddeld 12-13 weken)

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-08 20:38

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Topicstarter
Ik heb bij de winkel waar ik 't spul besteld heb al aangegeven dat als één van beide binnen is dat ik die dan zowiezo wel kom ophalen.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 17:29
Ga naar de site van philips en vraag het per mail!

Moet je Consumer Electronics effe voor hebben!

mcb1

Verwijderd

Zeg het is :D

Philips apparatuur is over het algemeen goed leverbaar. Echt een collega van mij wacht ook al een tijdje op zn intern gekochte MX999. :)

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 21:39 ]

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:37

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Ik heb twee en een halve maand terug een 963 besteld bij mijn dealer. Twee weken terug bleek dat Smits in Arnhem er toevallig nog een had staan. Mooi meteen meegenomen :)

Dus ik kan bevestigen dat in elk geval die 963 erg slecht leverbaar is...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:04

GaMeOvEr

Is een hork.

Philips DVD963SA is een behoorlijke ramp ja. Staffhorst heeft ze gewoon, internetshops (waar ze voordeliger zijn natuurlijk) kun je tamelijk shaken. Ik heb er 3 maanden op gewacht, 5 shops geprobeerd, uiteindelijk de gemodificeerde versie bij Staffhorst gekocht.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1