Toon posts:

IRC Scripts?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik betwijfel het of dit topic hier wel past.

Voorgaande jaren heb ik redelijk vaak gebruik gemaakt van mIRC. Dit is afgelopen jaar verminderd, maar dat doet er eigenlijk niet toe.
Ik ben op zoek naar een nieuw IRC Script.
Het moet vooral een niet te moeilijke interface hebben (niet zon groot probleem :)), maar wel met alles erop en deraan bij wijze van spreken.

Wie kan mij helpen een goed IRC Script te vinden _/-\o_ ?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:39

Outerspace

Admin General Chat
geen scripting hier..... /dacht ik

/edit Sorry verboden link
Hier heb je genoeg aan

[ Voor 160% gewijzigd door Outerspace op 14-05-2003 11:51 ]

Wauw, een sig!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:37

DUX

blijft ook nu voor Oranje

sciptrequest!

Je kunt als het echt moet bij google genoeg vinden.

[ Voor 71% gewijzigd door DUX op 14-05-2003 11:50 . Reden: hint van google ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Mwa, probeer eens mij Google te zoeken naar IRC scripts

VOor de rest zijn scriptsrequest hier niet toegestaan :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 11:59

lordsnow

I know nothing

Peace & Protection is wel aardig :)

Tegenwoordig draai ik helemaal GEEN scripts meer, behalve een paar zelfgeschreven dingen die volgens mij nodig zijn (Op stuff, mp3 speler, !seen, ...)

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:45

Godjira

To infinity and beyond!

Ik maak gebruik van het script Excursion. Ik weet niet of ik een link mag plaatsen, maar zoeken met Google werkt ook prima. Misschien is dat iets leuks...

Profile

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

lordsnow schreef op 14 mei 2003 @ 11:57:
Tegenwoordig draai ik helemaal GEEN scripts meer, behalve een paar zelfgeschreven dingen die volgens mij nodig zijn (Op stuff, mp3 speler, !seen, ...)
Mja dat heb ik nu ook. Is veel beter, nu heb je tenminste er geen spul in zitten wat je niet gebruikt :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 19:25
Ik gebruik No-name script dat is wel handig. Ik gebruik lang niet alles, maar de random slap is wel leuk :)

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 23:37
Maakt het ook uit welke functionaliteit het script biedt? :?

SystemInfo by C}{$ Version 1.3 is wel een cool script. :+

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Script-requests zijn in Programming & Webscripting totaal niet gewensd; hele logisch ook omdat het doel van P&W is het zelf programmeren. Voor zo ver ik als buitenstaander weet dan :+

Op zich vind ik het vragen naar add-ons (in dit geval scripts) niet zo'n punt in SA, maar dan wel met enige randvoorwaarden zoals ze in Software Algemeen - Policy staan: er zijn er namelijk al vele te vinden met google en de diverse IRC-specifieke websites en de vraagstelling zoals het is levert zoals je ziet een opsomming waar niet zo veel mee gedaan kan worden.

Nu kom ik zelf amper tot niet meer op IRC (tijdgebrek :( ), maar een discussie over IRC scripts kan best interessant zijn en een nieuw topic openen waar je bijv. al wat voorbeelden geeft mag van mij best. Maar maak dan wel even een topicstart waar je bijv. al wat voorbeelden geeft die je niet vind voldoen (of als je het mooi wilt doen kan je een goede beschrijving etc vragen: Nuttige Windows progs voor een voorbeeldje ). Een opsomming van enkel namen heeft namelijk weinig nut ;)

Kortom: als www.mirc.com/links.html + http://irc.pagina.nl/ etc te kort is: begin even opnieuw :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.