Toon posts:

Vaag Scrollbalk probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte dames, heren,

Ik zit met een heel vaag probleem met scrollbalken. In een website die ik heb gemaakt toont elke browser overal, waar nodig, scrollbalken dit is ook de bedoeling.

MAAR, ik heb in ieder geval op één systeem gezien (MS I.E. 6.0 - XP pro), dat de browser op een pagina waar hij een scrollbalk zou moeten tonen, dit "meestal" niet doet. Als ik de browser sluit en hem opnieuw opstart is het probleem opgelost en wordt de scrollbalk gewoon weer getoond (met vernieuwen of refresh overigens niet).

Volgens de gebruiker van het systeem heeft hij dat alleen met mijn website. Op alle andere systemen waarop ik de website heb gezien komt het probleem niet voor.

1) Ligt het aan de browser (MS IE 6.0) of aan de instellingen van de gebruiker?
2) Hoe kan ik dit probleem voor betreffende browsers, bezoekers verkomen?

Bij voorbaat dank,

Bart

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Stukje betreffende code zou wel op zijn plaats zijn hier. 99% dat het daar aan ligt en niet zozeer aan IE ;)

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Ik heb zo een beetje zitten klikken, maar ik heb op XP met IE6 overal scrollbalken waar nodig :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dus het probleem. Verder niemand heeft er last van. Vandaar dat ik denk dat het aan de instellingen van de bezoeker ligt. Maar ik heb géén idee welke!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Er zijn geen instellingen die effect hebben op het wel of niet verschijnen van scrollbalken. Laat de gebruiker z'n IE maar eens opnieuw installeren :P

Verwijderd

Topicstarter
OK zal het eens proberen, i.i.g. dank alvast!
Pagina: 1