ooof.. akelig snel

Pagina: 1
Acties:

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Topicstarter
Ik weet eigenlijk niet hoe het komt, maar ben nog een beetje aan het klooien geweest en behalve wat snelheid-getweak heb ik in de bios 'delayed transaction' op disabled gezet. Kan me niet voorstellen dat dat helpt met de koetjes, maar het rare wil dat mijn koetje nu 3,70 Mkeys/s graast. Ik ben sprakeloos. Haal nu met de CPU benchmark van SiSoft ook ineens 1469 MPFLOPS. Zolang het kan, geniet ik ervan. :) Oja, tis een 800@1050 en lijkt heerlijk stabiel, maar dat ben ik nog aan het testen :) so far so good..

/me is very happy

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Da's zeker lekker ... :)

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-05 14:02

Beaves

Usque ad Finem

Welk mobo gebruik je?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-05 16:42
Tsja, beetje onduidelijk zo... wat is nou precies de performance verbetering in procenten ? (of in mkeys dan is het uit te rekenen :))

We spend our years as a tale that is told

• OzBoz

OzBoz

Topicstarter
Wat precies de verbetering is weet ik niet, toen er nix overclocked was draaide ik geen koetje, maar bij 1030Mhz zat ik op 3,452,690 keys/s dus het verschil is ineens zo groot. Mijn MB is Asus K7V, verder staan er nog wat gegevens op http://members.home.nl/fizion/athlon / voor kritiek op de site, kun je bij de sitecheck onder webdesign geven ;)

Verwijderd

"Maybe a bit unusual, but overhere, the people are still responsible for their own behavior, also when they like to put their cat in the microwave. No strange lawsuits."
Zo is dat! :)

• OzBoz

OzBoz

Topicstarter
HlpDsk:
Ik *haat* hypocriet Amerika.. :) maar dat moge duidelijk zijn.. kan zijn dat er nog wat spellingsfouten inzetten, LB (Lekker Belangrijk) maar moest even wat op ;)

Verwijderd

Ik heb zelfs op een Amerikaanse site gezien:
1001 ways to torture a cat. Dit hadden ze ook nog gedaan (waren er 4)
Gewoon ziek zijn die gasten ! echt ik walg van die klootzakken. o.a. Kat in de magnetron met een uitgebreide beschrijving van wat het diertje overkwam. Echt die m*ng*l*n moet je behandelen als die kinderpedo s , AFSLACHTEN! :(

greetz Xeno :)

Verwijderd

LB dat is een nieuwe afkorting ? hehehe
die zal; ik vaker gebruiken , of Copyright?

• OzBoz

OzBoz

Topicstarter
XenoPhile;
Well, van mij mag je um gebruiken, is ontstaan bij ons op het werk met al die deadlines... blablabal moet morgen af.. reactie: LB wat dan staat voor 'lekker belangrijk' of 'lekker boeiend' maar das een detail.. Ik zou zeggen spread the word. Mij bevalt ie wel. Moet wel zeggen dat als mensen weten wat je bedoeld ze nogal geirriteerd kunnen reageren.. :)

Pagina: 1