Hoi,
ik ben nu al een poosje aan het rommelen met het volgende:
Iemand linkt naar een URL van mij. Alleen deze moet in een Popup komen.
Nu dacht ik, laat ze maar lekker linken naar een page, op die page komt een
En op die pagepopper.html staat het volgende javascript:
Dit werkt op zich wel "netjes" alleen bij IE 5 browser krijg je de vraag of je het venster wil sluiten. Zodra je dus op Ja klikt, gaat ie pas verder naar de site.
1e vraag:
Is er een andere manier om een window te resizen en de toolbar eruit te slopen, of is dit de enige manier?
2e vraag:
Is er ook een manier om die melding van IE 5 weg te krijgen?
ik ben nu al een poosje aan het rommelen met het volgende:
Iemand linkt naar een URL van mij. Alleen deze moet in een Popup komen.
Nu dacht ik, laat ze maar lekker linken naar een page, op die page komt een
ASP:
1
| response.redirect "pagepopper.html" |
En op die pagepopper.html staat het volgende javascript:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <SCRIPT LANGUAGE=javascript> <!-- function resizewindow(strWin,strURL,intX,intY){ LeftPosition = (screen.width) ? (screen.width-intX)/2 : 0; TopPosition = (screen.height) ? (screen.height-intY)/2 : 0; strWin =window.open(strURL,strWin,'left=' + LeftPosition + ', screenX =' +intX+ ', top=' + TopPosition + ', screenY=' + intY + ', width=' + intX + ', height=' + intY + ', scrollbars=yes, toolbar=no'); window.close() } //--> </SCRIPT> </HEAD> <BODY onLoad="resizewindow('pop','http://www.mijndomein.nl/default.asp ?site=<%=R_session%>','800','570');return false"> |
Dit werkt op zich wel "netjes" alleen bij IE 5 browser krijg je de vraag of je het venster wil sluiten. Zodra je dus op Ja klikt, gaat ie pas verder naar de site.
1e vraag:
Is er een andere manier om een window te resizen en de toolbar eruit te slopen, of is dit de enige manier?
2e vraag:
Is er ook een manier om die melding van IE 5 weg te krijgen?
offtopic:
Ik heb de code een beetje opgebroken ivm layout verneuking!
Ik heb de code een beetje opgebroken ivm layout verneuking!
[ Voor 22% gewijzigd door TeeDee op 14-05-2003 11:09 ]
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored