goedemorgen,
ik heb een weekje een nieuw mobo (asus a7n8x) en mijn pc loopt soms vast (alles bevriest) (hij heeft het wel 2 weken gedaan zonder te bevriezen overigens)
sinds dat ie dat doet, zie ik in mijn event log de volgende errors (de laatste veel vaker dan de eerste)
ik krijg het niet voor elkaar om zelf een vastloper te reconstrueren. het gebeurt meestal als de computer een uur of 3 aanstaat.
wat nu?
ik heb een weekje een nieuw mobo (asus a7n8x) en mijn pc loopt soms vast (alles bevriest) (hij heeft het wel 2 weken gedaan zonder te bevriezen overigens)
sinds dat ie dat doet, zie ik in mijn event log de volgende errors (de laatste veel vaker dan de eerste)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Event Type: Error Event Source: aic78xx Event Category: None Event ID: 9 Date: 14-5-2003 Time: 7:15:01 User: N/A Computer: CP14952-B Description: The device, \Device\Scsi\aic78xx1, did not respond within the timeout period. [....] |
code:
kan het vastlopen hier iets mee te maken hebben?1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Event Type: Error Event Source: aic78xx Event Category: None Event ID: 11 Date: 14-5-2003 Time: 6:55:00 User: N/A Computer: CP14952-B Description: The driver detected a controller error on \Device\Scsi\aic78xx1. |
ik krijg het niet voor elkaar om zelf een vastloper te reconstrueren. het gebeurt meestal als de computer een uur of 3 aanstaat.
wat nu?