adr opleidingen en meer adr opleidingen
Verwijderd
be creative... maak het zelf!! is nog leuk ook om te doen en lijkt me dat het niet al TE moeilijk moet zijn... kan je gelijk een stealth mod maken ofzo!!
een stealth mod, mischien nog niet eens zo een gek idee; moet ik alleen een oplossing vinden voor open/close
gewoon via windows met eject, of je legt een draadje naar een knopje naast je aan/uit knop ofzo
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
stukje plastic/rubber op op het knopje plakken, als je dan op het hoekje van je frontje duwt gaat ie opensjolmers schreef op 14 May 2003 @ 13:55:
een stealth mod, mischien nog niet eens zo een gek idee; moet ik alleen een oplossing vinden voor open/close
Verwijderd
Kijk naar mijn reply in dit topic: Alu front voor Shuttle
Lian-Li heeft hele nieuwe mooie bezels, maar deze zijn nog niet in nederland verkrijgbaar!
Lian-Li heeft hele nieuwe mooie bezels, maar deze zijn nog niet in nederland verkrijgbaar!
_Tino_ ik heb dus ook een SN41g2 en zit met hetzelfde probleem.... ik zal eens in dat topic van jou kijken.
offtopic:
Excuus, maar wilde hiervoor niet helemaal een nieuw topic voor openen. Ik heb de Lite On 421248S brander. Hiervoor zoek ik ook een aluminium (kleurig) frontje. Sinds een paar weken af en toe gezocht op I-net, maar kom er niks van tegen. Iemand wel een idee?
Excuus, maar wilde hiervoor niet helemaal een nieuw topic voor openen. Ik heb de Lite On 421248S brander. Hiervoor zoek ik ook een aluminium (kleurig) frontje. Sinds een paar weken af en toe gezocht op I-net, maar kom er niks van tegen. Iemand wel een idee?
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
mischien dat je hier wat aan hebt toasting: http://www.coolermaster.nl/afp-u01.htm
Pagina: 1