Ik zoek voor me mod plakfolie die normaal ondoorzichtig is, maar als er licht achter zit wel doorzichtig. Ik weet dat dit soort folie wel bestaat voor autoramen ed, maar die rollen zijn meestal veel te groot (en dus te duur) voor wat ik nodig heb. Weet iemand waar ik kleinere stukjes van die soort folie kan halen?
ga naar tuning shop bij je in de buurt. vraag daar naar blinderings folie met een blinderings gradatie van 80%. vraag dan of er evt een kleinere maat kan worden afgesneden bijv 1m2
als het een beetje een toffe gozer is dan doen ze het vaak wel en anders zeg je dat het bijv voor je ice instalatie in je auto is, en dat 20 meter een beetje te veel van het goede is
als het een beetje een toffe gozer is dan doen ze het vaak wel en anders zeg je dat het bijv voor je ice instalatie in je auto is, en dat 20 meter een beetje te veel van het goede is
Verwijderd
je kanook plexi opschuren geeft hetzelfde effect.. heb ikok gedaan.

je kan het alleen niet zo goed zien. het zit op de zijkant. en bij deze foto is de lits aan gebleven. dus je ziet ook het licht er niet doorheen. ik zal ff naar ander pics zorgen..
dit is mijn grasmod trouwens.

je kan het alleen niet zo goed zien. het zit op de zijkant. en bij deze foto is de lits aan gebleven. dus je ziet ook het licht er niet doorheen. ik zal ff naar ander pics zorgen..
dit is mijn grasmod trouwens.
SauS HenK.. t licht komt er wel doorheen maar kan kan je de componenten nog steeds niet zien bij jouw mod en ik neem aan dat dat wel de bedoeling is van ajampaniki. wel cool verder, ik wilde hetzelfde gaan doen maar dan met een logo
met een hamer past alles
Ik zoek ook zoiets, namelijk doorzichtig plakplastic waar je op kan printen met een laserprinter, en aan een zijde plakt. Daar komt een plaatje op en dat plak ik op het plexie.
Ik ga abinnenkort bij de allround boeken/schoolzaak kijken, maar misschien weet iemand waar je zoiets kan krijgen?
Ik ga abinnenkort bij de allround boeken/schoolzaak kijken, maar misschien weet iemand waar je zoiets kan krijgen?
cker van dat spul dat op het matriaal van window etch stickers lijkt? misschien een idee voor een IA
Ik bedoel het soort folie dat hier is gebruikt:
http://www.bit-tech.net/article/63/7
Alleen gebruik ik het niet voor een window maar voor, uhm, iets anders (moet wel geheim blijven
)
Ik heb het ook al eerder gezien dat iemand het gebruikte voor een baybus. Je kon dan niet door het plexi heenkijken maar je zag wel de ledjes erdoorheen schijnen.
http://www.bit-tech.net/article/63/7
Alleen gebruik ik het niet voor een window maar voor, uhm, iets anders (moet wel geheim blijven
Ik heb het ook al eerder gezien dat iemand het gebruikte voor een baybus. Je kon dan niet door het plexi heenkijken maar je zag wel de ledjes erdoorheen schijnen.
Verwijderd
Ik ben nu ook bezig met dat folie.
Gewoon gekocht bij de plaatselijke autohandel.
€10,- voor een rol van 50cm bij 3 meter.
Alvast een preview van me case (lekker onduidelijk)...
Mooie pics komen als ik mijn lcd binnen heb, maar dat duurd nog ongeveer een maand...

Zonder licht aan de binnenkant...

Met licht aan de binnenkant...
Gewoon gekocht bij de plaatselijke autohandel.
€10,- voor een rol van 50cm bij 3 meter.
Alvast een preview van me case (lekker onduidelijk)...
Mooie pics komen als ik mijn lcd binnen heb, maar dat duurd nog ongeveer een maand...
Zonder licht aan de binnenkant...
Met licht aan de binnenkant...
Bij de Halfords hebben ze die blinderingsfolie ook liggen. Kost iets van € 15,-.
@Oeloe -> Heb je wel de goeie pics genomen? Ik zie 2x geen case
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Wat is dat voor een wazige pic man? Is het een spiegel ofzo dude...
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Bij schilderwinkels hebben ze vaak plak-folie in verschillende tinten en met verschillende printjes. Normaal gebruiken ze dat om normale ramen te versieren/blinderen, maar 'k zie geen reden om 't niet op plexiglas te gebruiken, ga ik zelf ook doen.
Ik heb gekozen voor melkwit: niet doorzichtig, maar 't licht komt er wel doorheen.
Ik heb gekozen voor melkwit: niet doorzichtig, maar 't licht komt er wel doorheen.
Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!
Verwijderd
Jahoor, alleen erg close-up, ik wil nog niet dat jullie zien hoe mijn case er uit ziet...E-Vix schreef op 14 May 2003 @ 16:19:
[...]
Helemaal goed, maar de 2e foto is dus een closup van mijn mobo door dat folie met een bureaulampje aan de binnenkant van mijn case.Fire69 schreef op 14 May 2003 @ 16:22:
Eerste is wel case => cd-rom boven Tux
Maar de tweede lijkt me toch niet de juiste.
Meer wil ik eigenlijk niet laten zien, want dan verraad ik hoe mijn case er uit komt te zien.
Dat is nou dat folie waar het over gaat in dit topic...dual-zip schreef op 14 May 2003 @ 16:25:
Wat is dat voor een wazige pic man? Is het een spiegel ofzo dude...
Na kzal dan maar ff bij de halfords kijken. Alleen zonde dat ik dan zoveel overhoud
. Je hebt zeker niet een stukkie over dat ik kan kopen he oeloe?
Verwijderd
kom op oeloe, show us moreVerwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 16:48:
[...]
Jahoor, alleen erg close-up, ik wil nog niet dat jullie zien hoe mijn case er uit ziet...
[...]
Helemaal goed, maar de 2e foto is dus een closup van mijn mobo door dat folie met een bureaulampje aan de binnenkant van mijn case.
Meer wil ik eigenlijk niet laten zien, want dan verraad ik hoe mijn case er uit komt te zien.![]()
[...]
Dat is nou dat folie waar het over gaat in dit topic...
ik zou gwoon toch es naar een auto zaak gaan en vragen of ze niet wat kleinere rollen hebben...10 euro voo 50cm x 3m is toch aardig te doen he
Verwijderd
Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 17:27:
[...]
kom op oeloe, show us moreniet te bescheiden aub
![]()
ik zou gwoon toch es naar een auto zaak gaan en vragen of ze niet wat kleinere rollen hebben...10 euro voo 50cm x 3m is toch aardig te doen he
offtopic:
Morgen komt er (waarschijnlijk) een topic van mijn andere casemod, heb je alvast wat om naar te kijken...
Morgen komt er (waarschijnlijk) een topic van mijn andere casemod, heb je alvast wat om naar te kijken...
Verwijderd
ok dan, kan het niet al vanavondVerwijderd schreef op 14 May 2003 @ 20:07:
[...]
offtopic:
niet veel soeps op got vandaag
Pagina: 1