Drivers voor een Laserjet 5

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dhm00
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 19:35
Nergens te downloaden

vanaf de HP site krijg ik een foutmelding help.

Ik zoek drivers voor een Laserjet 5 van HP kan iemand die ff mailen naar danny@emailme.nu aub

Verwijderd

als het goed is zitten die standaard in windows

• dhm00
Ik zit op m'n werk op een netwerk en in de pc zit geen CD-rom

Verwijderd

na een simpele zoekopdarcht op www.hp.com kwam ik hier terecht.
http://www.hp.com/cposupport/swindexes/lj5_swen.html

• dhm00
Ja dat weet ik daar ben ik ook geweest maar ik kan daar om 1 of andere reden niet downloaden :(

• dhm00
Neemt nou niemand de moeite :?

Verwijderd

heb zowel nu de win9x als de win2000 te pakken en ook al gedownload. Zijn alleen wat groot voor email.
Je kunt ze tot zondag avond neerhalen van:
1 hier
nog 1 hier
en de laatste ook
Daarna delete ik ze weer.

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Drivers???

Gewoon een HP PCL-printer pakken en alles werkt gewoon... Geen gezeik, geen gezeur :)

• dhm00
Thanks man :D

• Baltar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
Ik heb hier op mijn werk ook een aantal Laserjet 5L printers staan die ik allemaal laat werken met de driver voor de 4L. Deze is (ook volgens HP !!) stabieler en sneller dan de 5L driver. De driver voor de 4L zit standaard in Windows.

Succes

Verwijderd

correctie de 5L drivers zitten ook standaard in Windows. Maar dan moet je wel de cd erin duwen op het moment dat je de printer voor de eerste keer aansluit en DAT heeft ie niet bij de hand!
Dat schrijft hij iets hoger dus even goed lezen...

Verwijderd

ik heb dus ook voor een laserjet 5 de driver nodig..

Kan iemand me hiermee helpen?

p.s links werken niet meer ;(

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 13:26 schreef Kemo het volgende:

Zoek eens op de site van HP:

http://productfinder.support.hp.com/tps/ProductFinder?h_returntext=Return+to+Drivers+and+Downloads+Search&h_returnurl=http%3A%2F%2Fwww.hp.com%2Fsupport%2Fsoftware&h_tool=software&h_query=laserjet+5

|:(

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op woensdag 13 februari 2002 13:26 schreef Kemo het volgende:

Welk OS?

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 13:47 schreef Terw_Dan het volgende:

[..]

Welk OS?
Hallo? Klik op mijn link en dan kan je ze voor elke OS downloaden! Mag toch niet al te moeilijk zijn.

Verwijderd

Beste HPE... denk je dat ik daar niet achter kwam... KIjk maar zelf.. Je kunt het daar niet vinden..

os= XP, Bij de standaard driver print hij grote zwarte blokken.. Als ik de resolutie probeer te verhogen lukt het niet blijft steken op 300*300

Verwijderd

The drivers that are shipping with the Windows XP operating system represent this joint effort between Microsoft and HP for providing enhanced printing support through the in-box PostScript (R) and PCL drivers.

Specifically, these in-box drivers use the Microsoft unidriver and PostScript driver architectures with HP additions for enhanced functionality. When these drivers are included on the operating system CD, they can be installed using the Add Printer Wizard feature of the operating system, or through Plug and Play (where applicable)

HP LaserJet 4 series, 5 series, 6 series and 8500 printers will have drivers with added functionality available shortly from the product specific download pages on HP.COM.

Bron: http://www.hp.com/cposupport/printers/support_doc/bpl11035.html

Behalve de drivers die al in XP zitten zijn er dus nog geen nieuwere drivers uit.

Enneh excuses voor bovenstaande, was te voorbarig ;)

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 14:09 schreef HPE het volgende:
The drivers that are shipping with the Windows XP operating system represent this joint effort between Microsoft and HP for providing enhanced printing support through the in-box PostScript (R) and PCL drivers.

Specifically, these in-box drivers use the Microsoft unidriver and PostScript driver architectures with HP additions for enhanced functionality. When these drivers are included on the operating system CD, they can be installed using the Add Printer Wizard feature of the operating system, or through Plug and Play (where applicable)

HP LaserJet 4 series, 5 series, 6 series and 8500 printers will have drivers with added functionality available shortly from the product specific download pages on HP.COM.

Bron: http://www.hp.com/cposupport/printers/support_doc/bpl11035.html

Behalve de drivers die al in XP zitten zijn er dus nog geen nieuwere drivers uit.

Enneh excuses voor bovenstaande, was te voorbarig ;)
excuses aanvaard :)

maar ik kan nog steeds niet printen, als ik print krijg ik zwarte blokken ;( Zijn er andere drivers, die ik misschien hiervoor kan gebruiken.

Verwijderd

Je kan eens proberen w2k drivers te gebruiken!

• dude123
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-05-2022

dude123

Linux addict

k'wil niet veel zeggen hoor maar ik heb gewoon win 98 erop staan en de driver van de hele 5 serie staat in de lijst hoor :Z

Meneer 1000 has spoken......

Verwijderd

bij mij ook (heb xp) maar hij print bagger..

ligt het aan de driver of aan mijn os (instellingen)..

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 14:15 schreef HPE het volgende:
Je kan eens proberen w2k drivers te gebruiken!
ben het aan het downen.. Hopelijk gaat het werken!

Verwijderd

Vreemd, want volgens mij zijn de drivers voor de oudere LaserJets redelijk uitontwikkeld en ook redelijk universeel. Ik heb nog nooit problemen gehad met LJ's 4 of 5 zowel onder 2000 als XP. Staan andere dingen wel goed ingesteld zoals geinstalleerd printergeheugen? Deugt het printergeheugen zowieso nog wel?
Pagina: 1