Ik stop als HGA Netwerken :)

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verschillende oorzaken hebben ertoe bijgedragen dat ik niet meer de energie en motivatie kan vinden om me op structurele basis met het forumbeleid bezig te houden, en in mindere mate ook niet meer om te modereren. Daarmee kan ik het (naar mezelf) niet langer verantwoorden om nog aan te blijven als HGA, en ik heb besloten plaats te maken voor een nieuwe HGA, die weer met frisse moed aan de slag kan :).

Ik ga dus stoppen als HGA, maar helaas voor jullie >:) betekend dat niet dat jullie definitief helemaal van me af zijn. De lol die ik heb in het forum is er nog niet helemaal af. Na afwegingen mijnerzijds en een goed gesprek met Daniel en ACM anderzijds, is besloten dat ik binnen de forumcrew als "React Administrator" aanwezig zal blijven.

Als React Administrator zal ik ACM bijspringen in de wat "complexere" zaken van React (de rechtengroepen bijvoorbeeld) en andere administratieve dingen die gewoon af en toe moeten gebeuren en de "gewone" admins (HGA's) niet zelf kunnen.

Intern is de sollicitatieprocedure voor mijn opvolger uiteraard al gestart, en zodra men tot een besluit is gekomen wie de nieuwe HGA Netwerken zal worden, zal dat ongetwijfeld hier te lezen zijn B).

Met andere woorden: Negotiator wordt Negotiator *D