De algemene vraag is hoe kan ik javascript uitvoeren op items uit een web user control.
Ik maak gebruik van een webapplicatie in de body hiervan staat in de onload de initTree().
<body MS_POSITIONING="GridLayout" onload="initTree()">
De Function initTree() staat in de web user controle die in het web form wordt geladen en heeft betrekking op een item in de web user controle. Ik krijg tijdens het runnen de melding dat het item niet gedefinieerd is. Waarschijnlijk omdat deze naar de Page kijkt (naar de webform dus en niet de web user control).
Hierop loopt deze fout:
+ strTreeName + ".onSelectedIndexChange
of terwijl tv_memloriaal.onSelectedIndexChange
De function in de Page_Load ziet er alsvolgt uit:
string strTreeName = "tv_memoriaal_opbouw";
string strRef = Page.GetPostBackEventReference(tv_memoriaal_opbouw);
string strScript = "<script language=\"JavaScript\"> \n" +
"<!-- \n" +
" function initTree() { \n" + "
" + strTreeName + ".onSelectedIndexChange = function() { \n" + "if (event.oldTreeNodeIndex != event.newTreeNodeIndex) \n" +
"this.queueEvent('onselectedindexchange', event.oldTreeNodeIndex + ',' + event.newTreeNodeIndex); \n" +
"window.setTimeout('" + strRef.Replace("'","\\'") + "', 0, 'JavaScript'); \n" +
" } \n" +
" } \n" +
"// --> \n" +
"</script>";
Page.RegisterClientScriptBlock("InitTree",strScript );
Ik maak gebruik van een webapplicatie in de body hiervan staat in de onload de initTree().
<body MS_POSITIONING="GridLayout" onload="initTree()">
De Function initTree() staat in de web user controle die in het web form wordt geladen en heeft betrekking op een item in de web user controle. Ik krijg tijdens het runnen de melding dat het item niet gedefinieerd is. Waarschijnlijk omdat deze naar de Page kijkt (naar de webform dus en niet de web user control).
Hierop loopt deze fout:
+ strTreeName + ".onSelectedIndexChange
of terwijl tv_memloriaal.onSelectedIndexChange
De function in de Page_Load ziet er alsvolgt uit:
string strTreeName = "tv_memoriaal_opbouw";
string strRef = Page.GetPostBackEventReference(tv_memoriaal_opbouw);
string strScript = "<script language=\"JavaScript\"> \n" +
"<!-- \n" +
" function initTree() { \n" + "
" + strTreeName + ".onSelectedIndexChange = function() { \n" + "if (event.oldTreeNodeIndex != event.newTreeNodeIndex) \n" +
"this.queueEvent('onselectedindexchange', event.oldTreeNodeIndex + ',' + event.newTreeNodeIndex); \n" +
"window.setTimeout('" + strRef.Replace("'","\\'") + "', 0, 'JavaScript'); \n" +
" } \n" +
" } \n" +
"// --> \n" +
"</script>";
Page.RegisterClientScriptBlock("InitTree",strScript );
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 09:16 ]