Toon posts:

begin mp3's vermormd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi, als ik mijn cd's omzet naar mp3 dan is bij elk liedje van elke cd het begin van het liedje dus echt in de eerste 2 seconden een korte vervorming te horen, hoe kan dit??

ik heb het met verschillende rippers geprobeerd (musicmatch, CD-DA met LAME, Audiograbber met LAME etc. en EAC werkt nie bij mij :( )

weet iemand hoe ik dit kan voorkomen? (ik merk dit ook wel eens met mp3's van bijv. kazaa. thnx

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

geen idee,ik heb het niet met LAME icm eac
mischien teveel achtergrond processen?

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• Jiboom
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-09 13:43
Is misschien te verhelpen door een Spin Up tijd in te stellen.
EAC werkt nie bij mij
Heb je een ASPI driver geinstalleerd? Is vaak nodig. Wel de moeite waard, want EAC is gewoon de beste ripper voor Windows. Als je secure mode gebruikt tenminste..

Verwijderd

Topicstarter
Jiboom schreef op 14 May 2003 @ 01:22:
Is misschien te verhelpen door een Spin Up tijd in te stellen.

[...]
Heb je een ASPI driver geinstalleerd? Is vaak nodig. Wel de moeite waard, want EAC is gewoon de beste ripper voor Windows. Als je secure mode gebruikt tenminste..
Spin up tijd? hoe doe ik dat?

en ja die ASPI driver had ik al geinstalleerd, maar EAC herkent mijn drives niet oid.

• Jiboom
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-09 13:43
Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 14:05:Spin up tijd? hoe doe ik dat?
Hmm, ik heb zelf alleen EAC geinstalleerd staan. Daar kun je het instellen bij Drive Options -> Drive -> vinkje bij "Spin up drive before extraction". Volgens mij hebben de meeste rippers wel zo'n soort setting, bijv. van Audiograbber kan ik het me ook nog herinneren.

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Probeer het eens met CDex, daar heb ik dit soort problemen nog nooit mee gehad. Je kan hem via meuktracker: CDex 1.50 vinden. :)

Wanbeleid is ook beleid.

Verwijderd

Topicstarter
CDex doet het ook , en ik heb bij audiograbber spin up tijd ingesteld en nog steeds vervormt hij in de eerste seconde. Misschien dat het toch aan mijn comp ligt (al lijkt mij dat sterk)
Pagina: 1