HDD kapot door subwoofer?

Pagina: 1
Acties:

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:15
[plant hem hier maar neer, lijkt me de beste plaats ]

Ik zat laatst flink hard muziek te luisteren, en vond het wel grappig dat me hele bureau meetrilde, maar toen bedacht ik me dat mijn pc ook in dat bureau staat. Nu vroeg ik me af of ik me hardeschijven door iets te harde dreunen misschien zou kunnen slopen? Want ja, als ze ergens kapot van gaan is het wel er klappen op geven terwijl ze draaien, en volgens mij is dat precies wat er gebeurt als je de muziek abnormaal hard zet :P .

Iemand ooit zoiets meegemaakt, of zal zoiets nooit gebeuren? 8)7

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Lijkt me sterk. De hdd van tegenwoordig kan veel meer hebben dan die van je 486.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Misschien van het trillen, en anders wel van de magnetische straling die van je speaer af komt...

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
hmm trillen zou nog kunnen, maar ik geloof dat er een flinke trilling nodig is om een nieuwe schijf raar te laten doen.

En magnetisme is helemaal een non-issue, je moet een flinke magneet echt OP een hd leggen wil je effect zien.

specs

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:15
YT-Croc schreef op 13 May 2003 @ 23:43:
Misschien van het trillen, en anders wel van de magnetische straling die van je speaer af komt...
magnetische straling? mijn speaker zit in een behuizing naast me bureau, denk dat het daarmee wel meevalt ;)

PSN: DutchTrickle PVoutput