Voor het geval dat dit topic gesloten wordt omdat ik niet in de FAQ gelezen heb of in andere wil ik vast melden dat ik verschillende dingen getest heb die er in stonden.. Althans alles getest heb..
. Alleen allemaal zonder suc6
Ik heb dus een pc waaraan ik 2 monitoren wil koppelen. Een 17"inch en een 15"inch.
Ik heb die van 17"inch altiijd staan op een resolutie van: 1280x1024 staan
ik heb die van 15"inch altijd staan op een resoluitie van: 800x600 staan
Nu heb ik een Radeo 8500 dus. Videokaart moet het zonder probleem aankunnen.
=========
Ik heb nu draaien windowx xp.. En daarvoor op oudere systemen op windows 98.. altijd met 2 monitoren. Ben d'r een beetje aan gewend geraakt en merk dat ik bij 1 monitor de 2de al zeer gauw mis bij dingen waar ik veel mee bezig ben...
Nu wil in win98 niet installeren want voor ik het wist had ik blauw scherm
Nu heb ik winxp. Maar na 3 dagen vertoont deze al wat vertraggingen.
Nu wil ik windows 2000 omdat deze zeer goed / stabiel op mijn systeem draait. Alleen zit ik met het nadeel dat ik maar 1 monitor heb.
=========
Geporbeerd heb ik het dual driver systeem van Nvidea.. Ja dit heb ik ergens gelezen of gehoord. Maar zonder suc6.
Geprobeerd heb ik een mtool ofzo. Helaas zonder suc6.. Hij zag mijn videokaart simpel als 1 videokaart met 1 monitor. Geen suc6.
Geprobeerd heb ik Hydravision. Ik hoorde dat het daar ofzo ook mee kon. Maar ook hier zonder suc6...
En zo heb ik d'r nog wel een aantal programma'tjes geprobeerd.
=========
Hardware matig:
Geprobeerd een andere videokaart die dual support levert onder 98 / me ...
Maar ook onder 2000 zonder suc6..
=========
Nu moet ik toegeven dat ik langzamerhand niet meer snap hoe ik dit moet oplossen... Vandaar dus dat ik winxp er weer heb opstaan.
Nu wil ik graag weten of er toch nog een andere mogelijkheid is die ik over het hoofd gezien heb of die er gewoon nog niet staat (hier op het forum)..
Ik heb dus een pc waaraan ik 2 monitoren wil koppelen. Een 17"inch en een 15"inch.
Ik heb die van 17"inch altiijd staan op een resolutie van: 1280x1024 staan
ik heb die van 15"inch altijd staan op een resoluitie van: 800x600 staan
Nu heb ik een Radeo 8500 dus. Videokaart moet het zonder probleem aankunnen.
=========
Ik heb nu draaien windowx xp.. En daarvoor op oudere systemen op windows 98.. altijd met 2 monitoren. Ben d'r een beetje aan gewend geraakt en merk dat ik bij 1 monitor de 2de al zeer gauw mis bij dingen waar ik veel mee bezig ben...
Nu wil in win98 niet installeren want voor ik het wist had ik blauw scherm
Nu heb ik winxp. Maar na 3 dagen vertoont deze al wat vertraggingen.
Nu wil ik windows 2000 omdat deze zeer goed / stabiel op mijn systeem draait. Alleen zit ik met het nadeel dat ik maar 1 monitor heb.
=========
Geporbeerd heb ik het dual driver systeem van Nvidea.. Ja dit heb ik ergens gelezen of gehoord. Maar zonder suc6.
Geprobeerd heb ik een mtool ofzo. Helaas zonder suc6.. Hij zag mijn videokaart simpel als 1 videokaart met 1 monitor. Geen suc6.
Geprobeerd heb ik Hydravision. Ik hoorde dat het daar ofzo ook mee kon. Maar ook hier zonder suc6...
En zo heb ik d'r nog wel een aantal programma'tjes geprobeerd.
=========
Hardware matig:
Geprobeerd een andere videokaart die dual support levert onder 98 / me ...
Maar ook onder 2000 zonder suc6..
=========
Nu moet ik toegeven dat ik langzamerhand niet meer snap hoe ik dit moet oplossen... Vandaar dus dat ik winxp er weer heb opstaan.
Nu wil ik graag weten of er toch nog een andere mogelijkheid is die ik over het hoofd gezien heb of die er gewoon nog niet staat (hier op het forum)..