Toon posts:

logitech sucks!

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sorry hoor, maar ze maken geweldige producten alleen duurt het al maanden voordat ze eens met ME quickcam drivers komen!

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 11:41
muizen van logitech roeleren hoor! heb er al verschillende van gehad... werkt altijd prima

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
Bla..

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Blaat......

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

NOU NOU meteen gillen als een wijf omdat een fabrikant 1 drivertje nog niet heeft uitgebracht. Wel weer zieligjes hoor.

Heb je de Win 9x driver al eens geprobeerd?
dikke kans dat ie t al doet als de rest van je systeem ook up to date is.

Logitech rules zeker, 1 van de weinige merken waar je nooit klanten mee terug ziet komen als je ze in een winkel verkoopt.

• Hoyden
Ik denk wel dat die dat al geprobeerd heeft :)

ja toch ?? :)

Verwijderd

Je weet maar nooit met domme mensen
ze posten domme topics dus ga ik ze ook domme vragen stellen. :)

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Probeer gewoon de Win9x drivers...

Ik heb ook verschillende randapparaten gewoon met Win9x drivers geinstalled onder Win ME en die deden t prima...

Just try it !

• Hoyden
moeha :P

Verwijderd

Topicstarter
Ze doen het wel die drivers, maar vaak met afsluiten van een programma dat de cam gebruikt krijg ik een foutmelding waarna ik de cam niet meer kan gebruiken en de quickcamsoftware start regelmatig niet op!

Nee ik ben niet dom, ja logitech maakt goede producten (heb nog nooit zo'n lekker toetsenbord gehad! En de cam is ook goed), maar ze mogen hier wel wat meer haast mee maken!

Verwijderd

ME sucks bedoel je. Idd het is iets sneller en start sneller op en is ietsiepietsie stabieler dan SE. MAAR win ME zit continu met z'n file bescherming mee te koekeloeren en zodra je zelf even een leuke fix wilt doen en een paar dll of vxd files wilt vervangen door anderen dan weet zit die KLOTE bescherming (die ik nog nergens heb kennuh uitzetteh) ertussen en zet gewoon de oude dll's weer terug eroverheen. Mot je met een flop in dos gaan booten om die paar files te kunnen verwisselen!!

naja, ik draai dus weer op 98se en die kan ikzelf tenminste lekker kneden tot hoe IK wil dat ie draait. ME zit me te vaak in de weg met die voor simpele mensen gemaakte mooie automatische programma's!
Pagina: 1