Toon posts:

Opera & MSN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Owkay hier is het probleem.. Ik heb laatst Opera 7 geinstalleerd perfecte browsers trouwens.. maar nu is mijn MSN er dus mee genokt gewoon.. Hij zegt dat hij mijn wachtwoord niet accepteert enzo en als ik nu in Internet Explorer 6 naar hotmail.com ga en inlog kan hij de pagina niet vinden. Op me werk werkt me MSN gewoon perfect en hotmail ook. Herinstalleren heeft niks geholpen. Wie weet wat ik moet doen?? ThNx

Verwijderd

Met MSN messenger icm Opera ken ik nog geen problemen, maar dat MS-sites zichzelf verneuken als ze zien dat je Opera gebruikt is al een tijdje bekend. Helpt F12 -> Id. as MSIE6.0 niet?

Verwijderd

Topicstarter
nopez. Me MSN beweert dat me aanmeld naam of me wachtwoord onjuist zijn ofdat ik geen verbinding kan krijgen met de wachtwoord server wijzer word ik er niet uit. En jah aangezien ik wel mijn MSN vaak gebruik en mijn email daarop ook ontvang vind ik het wel makkelijk als hij het wel zou doen natuurlijk :P

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Kan me niet voorstellen dat het aan Opera ligt, al gebruik ik msn niet. Opera kan moeilijk doen met javascript, maar als het met IE6 ook niet lukt, is Opera zeker niet de oorzaak.

Verwijderd

Topicstarter
Okay... ga straks maar even ie6 uninstallen en ff alles herinstallen... who knows.. :P i.i.g bedankt

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Bij mij werkt het goed. Heb ook Opera 7 en MSN namelijk en geen problemen ermee gehad!
Pagina: 1