[CD] MP3 cd word niet meer gelezen door cd-roms..

Pagina: 1
Acties:

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-03 14:39
Ik heb een mp3 cd die ik zelf heb gebrand die niet meer wil afspelen in cd-rom spelers.
Nou, ja dat kan cd stuk..
Maar dat denk ik niet, want mijn mp3speler (Philips "Koelkast" Expanium) kan 'm wel gewoon afspelen.

Aangezien het eigenlijk een backup cd-rom was wil ik het nu dus weer naar mijn computer copieren, maar hij kan die cd dus niet lezen.

Ik vraag me af of er toch een manier zou zijn om deze cd te kunnen lezen en te kunnen copieren naar de harde schijf.

(PS. Weet niet zeker dat dit het goede forum is, maar het is nl opslag :))

• yeroen1979
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04-2025

yeroen1979

noh, ik ock!

en wil ie nog wel gelezen worden in je cd brander? (gaat het misschien om een cdrw?) In beide gevallen kun je problemen krijgen met het lezen van cd's in een cdrom speler. Wanneer je `m wel kunt lezen in een brander moet je de cd even helemaal afsluiten. Wanneer het gaat om een cdrw, moet je ff een progje downloaden die ervoor zorgt dat je cdrom speler de indeling van een cdrw (of evt.een net afgesloten cd) kan lezen.

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

• Bender
yeroen1979 schreef op 13 May 2003 @ 22:07:
en wil ie nog wel gelezen worden in je cd brander? (gaat het misschien om een cdrw?) In beide gevallen kun je problemen krijgen met het lezen van cd's in een cdrom speler. Wanneer je `m wel kunt lezen in een brander moet je de cd even helemaal afsluiten. Wanneer het gaat om een cdrw, moet je ff een progje downloaden die ervoor zorgt dat je cdrom speler de indeling van een cdrw (of evt.een net afgesloten cd) kan lezen.
Het is geen cd-rw (gewoon een cd-r) en zowel de cd-rom speler als de cd-rw-brander kunnen 'm niet lezen.
Ik heb wel eens gehad dat alleen de brander het kon lezen, en de cd-rom niet.

De cd heeft het overigens wel gedaan toen ik 'm teste of ie goed gebrand was.

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• Bender
Er is niks verloren, een andere PC kan 'm wel weer lezen :s