Chello rekening voor huidige of vorige maand?

Pagina: 1
Acties:

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Ik had per 30 april Chello opgezegd maar begin mei is er weer vrolijk geld (o.v.v Mei) afgeschreven door Chello. :( :(
Ik vroeg me enkel af of je betaald voor de maand ervoor (dus april in mijn geval) of dat je in mei betaald voor mei?

Ik vraag me af of de Chello-ellende hier voor mij begint. :'(

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Misschien een foutje in het tellen bij UPC qua maand opzegtermijn :? Al gebeld naar ze?

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 21:50 ]

• -=bas=-
Ik heb geprobeerd te bellen, maar in tegenstelling tot de 22:00 die op de website staat, zijn ze in werkelijkheid maar tot 19:00 aanwezig op de helpdesk.
En op de website is, geheel volgens verwachting, niets aan informatie te vinden.

Chello lijkt wel een soort geheime sectie. :?

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Dan bel je morgen om 19:00 en vraag je ze rustig uitleg te geven. De rekening zou ik nog niet betalen

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-04 12:24
Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 22:07:
Dan bel je morgen om 19:00 en vraag je ze rustig uitleg te geven. De rekening zou ik nog niet betalen
volgens mij is het geld al afgeschreven als ik het zo lees, maar volgens mij kan je dat terug laten draaien door de bank binnen een aantal dagen.

• -=bas=-
Het geld is idd al afgeschreven, m'n rekeningafschriften komen enkel niet echt op tijd.

Ik zal er morgen wel eens achteraan gaan.
Ik moet alleen nog eens uitzoeken of je een automatische incasso kan laten blokkeren want UPC kennende is dit enkel het begin van de ellende.

Senile! Senile Oekaki

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 16:19
Bij automatische incasso kun je storneren, moet je wel een formuliertje vragen bij je bank.

edit: lees net dat je daarvoor 30 dagen de tijd hebt.

[ Voor 24% gewijzigd door Bajo op 13-05-2003 22:23 . Reden: toevoeging. ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

• makkie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-08-2025
_bas_ schreef op 13 mei 2003 @ 22:15:
Het geld is idd al afgeschreven, m'n rekeningafschriften komen enkel niet echt op tijd.

Ik zal er morgen wel eens achteraan gaan.
Ik moet alleen nog eens uitzoeken of je een automatische incasso kan laten blokkeren want UPC kennende is dit enkel het begin van de ellende.
Op de factuurspecificatie van april staat bij mij mijn 01/04 - 30/04 abonnement chello te betalen voor 24 april.
Dus hieruit kan je concluderen dat je niet vooruit betaald.
Als het goed is krijg je ook nog de borg van €45,38 terug van je modem, of strepen ze die weg met je laatste te betalen termijn?

• -=bas=-
Ik heb vandaag het geld maar terug laten boeken bij de bank.

De helpdeks van Chello kwam met allerlei verhaaltjes dat de facturering altijd achter loopt terwijl ze al 2 maanden weten dat ik Chello per 30 april op zou zeggen.
Ik kreeg wel te horen dat het allemaal goed zou komen en alles terugeboekt zou worden maar met UPC heb ik daar niet zoveel vertrouwen in.
Het geld van de modem krijg je pas achteraf als UPC alles goed heeft bevonden.
Je laatste maand moet je dus gewoon betalen.

[ Voor 15% gewijzigd door -=bas=- op 14-05-2003 14:24 ]

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

_bas_ schreef op 14 May 2003 @ 14:23:
Ik heb vandaag het geld maar terug laten boeken bij de bank.

De helpdeks van Chello kwam met allerlei verhaaltjes dat de facturering altijd achter loopt terwijl ze al 2 maanden weten dat ik Chello per 30 april op zou zeggen.
Ik kreeg wel te horen dat het allemaal goed zou komen en alles terugeboekt zou worden maar met UPC heb ik daar niet zoveel vertrouwen in.
Het geld van de modem krijg je pas achteraf als UPC alles goed heeft bevonden.
Je laatste maand moet je dus gewoon betalen.
Ik zou het inderdaad storneren, met bedrijven als upc mag je maanden op je geld wachten. als je het al krijgt
Pagina: 1