als ik naar [..](zet adres niet neer/spam/ ga, wordt ik doorgeleid naar gator.com Ik heb de laatste tijd niks geinstalleerd dus ik snap neit hoe het kan. Weet iemand hoe ik dit kan verwijderen(als het door reclame progjes komt)??
www.lavasoft.de en addaware downloaden?
zelfde gehad met lop.com daar is een unintaller voor. je moet ff bij je computernaam kijken en dan dns achtervoegsel weghalen en uitzetten(ik xp iig).
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ik zou even in je register kijken bij de volgende sleutel
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main
Hier staat een sleutel die je startpagina regelt. Deze kan wel eens de boosdoener zijn.
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main
Hier staat een sleutel die je startpagina regelt. Deze kan wel eens de boosdoener zijn.
waarschijnlijk op yes geklikt bij zo'n gator popup
hoe doe ik dat??kevinp schreef op 13 May 2003 @ 21:03:
zelfde gehad met lop.com daar is een unintaller voor. je moet ff bij je computernaam kijken en dan dns achtervoegsel weghalen en uitzetten(ik xp iig).
en waar vind je die uninstaller?
Verwijderd
blijft erg irritant al dat addware
snap ook niet dan men geen functie in virusscanners/firewalls maakt die deze rotzooi tegen houdt. Want volgens mij heeft iedereen er ooit wel eens last van.
snap ook niet dan men geen functie in virusscanners/firewalls maakt die deze rotzooi tegen houdt. Want volgens mij heeft iedereen er ooit wel eens last van.
heb adaware geinstalled....en die heeft al die mappen van gator enzo verwijdert maar nog steeds word ik doorverwezen...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
ik weet niet of hij werkt hiervoor hij is nl voor lop.com maar je kan het proberen.
volgens mij is het deze:
http://lop.com/new_uninstall.exe
op die FAQ had ik al gekeken....maar dan zeggen ze dat ik niks meer van GAIN(gator) op mn pc heb...
die link doet het niet
die link doet het niet
deze misschien welVerwijderd schreef op 13 May 2003 @ 21:43:
op die FAQ had ik al gekeken....maar dan zeggen ze dat ik niks meer van GAIN(gator) op mn pc heb...
die link doet het niet
http://members.home.nl/kevinpluk/new_uninstall.exe
bij mij wel. hier ff wat plaatjes:

dat laatste kleine vakje moet dus leeg worden. Vaak zit daar het probleem.
[ Voor 21% gewijzigd door Kevinp op 13-05-2003 21:52 ]
Verwijderd
Is volgens mij niet helemaal waar. Ook ik kom dagelijks deze spyware dingetjes tegen tijdens mijn dagelijkse schoonmaakwerkzaamheden op mijn computer.sharkzor schreef op 13 May 2003 @ 21:05:
waarschijnlijk op yes geklikt bij zo'n gator popup
Wanneer ik op een site kom die een dergelijke dienst aanbied middels zo'n vervelende pop-up, dan sluit ik meestal het pop-up scherm. Kennelijk is dat voldoende om zo'n installatiescript te draaien. (ik denk zelf dat het zien van zo'n pop-up al voldoende is om het script te draaien)
Dus zelfs als mensen niet reageren met YES, dan kan je toch (besmet) raken met zo'n akelig programmaatje.
d'r zijn er ook genoeg die vragen of het af wil sluiten zodra je op nee of no klikt begint hij. gewoon op het kruisje klikken.
nee nog niet, ik heb die installer gedaan maar moet ik nu nog instellingen veranderen? en anders helpt het door IE opnieuw te installen?
ik heb dat ene niet aangevinkt, maar nog steeds naar gator.com Ik vind het echt onhandig....niemand anders die iets weet??
en over die pop ups, ik weet zeker dat ik niet op Yes heb geklikt, en ik heb ook weleens gehoord dat als je op No klikt hij gaat installen, ligt ent aan de tekst die in de pop upstaat
helpt het denken jullie als ik gator opnieuw installeer, en dan uninstall? dat hij dan misschien wel alles goed verwijdert, of heb ik dan nog meer troep erop?
ik heb dat ene niet aangevinkt, maar nog steeds naar gator.com Ik vind het echt onhandig....niemand anders die iets weet??
en over die pop ups, ik weet zeker dat ik niet op Yes heb geklikt, en ik heb ook weleens gehoord dat als je op No klikt hij gaat installen, ligt ent aan de tekst die in de pop upstaat
helpt het denken jullie als ik gator opnieuw installeer, en dan uninstall? dat hij dan misschien wel alles goed verwijdert, of heb ik dan nog meer troep erop?
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 22:49 ]
Verwijderd
ik sluit ze zelfs uit veiligheid (althans een poging daartoe) met Alt F4, Zelfs dan worden ze nog geinstalleerd.kevinp schreef op 13 May 2003 @ 22:30:
d'r zijn er ook genoeg die vragen of het af wil sluiten zodra je op nee of no klikt begint hij. gewoon op het kruisje klikken.
Wordt het niet eens tijd dat we met zijn allen bedrijven als Gator.com gaan aanklagen wegens computervredebreuk??
hoe kom je aan hetzelfde alleen dan van lop.com. dan werkt die un installer wel. iets dus erger maken om het te verhelpen.
zit er gewoon iets in mn pc dat ervoor zorgt dat als ik www....nl intyp dat hij vanzelf naar gator.com gaat? zit dat niet op een standaard plaats of standaard bestand misschien? ja ik weet hier niet vele van maar ik vind het zeeeer irritant
Verwijderd
Als ik de site van Gator moet geloven dan heb je het binnengehaald bij het downloaden en gebruiken van addware. Addware is software wat gratis lijkt maar waarbij je altijd genoegen moet nemen met reclame banners in de bovenbalk bijvoorbeeld bij Download accelerator Plus en meer van dergelijke software. Volgens de FAQ van Gator kun je er alleen van afkomen door de software die gebruik maakt van die functie te deinstalleren
Ga naar http://www.lavasoft.de en download Ad-aware en installeer dat, daarmee kun je de meeste van die spyware modules van je systeem verwijderen.Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 22:52:
zit er gewoon iets in mn pc dat ervoor zorgt dat als ik www....nl intyp dat hij vanzelf naar gator.com gaat? zit dat niet op een standaard plaats of standaard bestand misschien? ja ik weet hier niet vele van maar ik vind het zeeeer irritant
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 23:15 ]
Verwijderd
probeer is Spybot - Search & Destroy van http://security.kolla.de/index.php?lang=en&page=news die immuniseert je pc tegen van wanna install this popups van sites waarvan bekent is dat het spyware is of een dialer ofzo
kan ook spyware vinden/verwijderen natuurlijk
werkt perfect en is gratis
Verwijderd
Is ook een link tooltje, mijn vriendinnetje had dat eens gedraait op haar machientje op aanraden van een collega. Bleek ook een hoop andere software niet te werken. Zeer vervelend, was ik weer een avond kwijt aan support ipv lekker kunnen GoTtenVerwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 23:22:
probeer is Spybot - Search & Destroy van http://security.kolla.de/index.php?lang=en&page=news die immuniseert je pc tegen van wanna install this popups van sites waarvan bekent is dat het spyware is of een dialer ofzo
ja die instal ik dan niet
maar ik heb die FAQ ook bekeken maar ik zou niet weten bij welk progje hetdan zou kunnen zitten,
maar ik heb die FAQ ook bekeken maar ik zou niet weten bij welk progje hetdan zou kunnen zitten,
Verwijderd
Ja Sorry hoor maar je zult zelf ook enig zoekwerk en nadenkwerk moeten verrichten. GOT is er niet voor om je probleem te dumpen en je hebt er geen omkijken meer naar.Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 07:10:
ja die instal ik dan niet
Denk maar eens na welke software je allemaal geinstalleerd hebt en welke van die pakketten gebruikt maakt van reclame banner wanneer je dat progje in gebruik hebt.
Pagina: 1