Thomson Speedtouch 510 "kookplaat" ?

Pagina: 1
Acties:

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08 07:02
Tijdens normaal gebruik van ADSL basic van XS4all (niet eens maximale snelheid downloaden) mijn ADSL modem heet wordt?
Ik weet ook wel dat een beetje warm normaal is maar als ik hem niet ondersteboven leg, knalt hij steeds vanzelf uit omdat hij (denk ik) te warm wordt.

Hebben meer mensen daar last van, en zo ja wat is de oplossing?

Modem is Thomson Speedtouch 510 v4.

search al geprobeerd

[ Voor 5% gewijzigd door 911GT2 op 13-05-2003 20:53 . Reden: Search leverde niets op. ]

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:29

Sa1

mijnes word iig niet warm.. blijft heerlijk fris op vol downloaden op 8mbit wordt ie iets warmer maar nog lang nie zo verschrikkelijk warm als m'n oude e-tech werd :)

Verwijderd

meeste modems worden wel een beetje warm, daarom zijn sommige ook voorzien van koelribben aan de binnenkant. Of hebben een ijzere plaat als modem. Dit alles om warmte af te voeren. Vooral bij kabelmodems zie je vaak op de IC's koelblokjes zitten

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-08 22:20

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Die van mij wordt ook wel redelijk warm, hoewellie zelfs op een metalen pc tafel ligt... Nou maakt dat ding opzich geen direct contact metaal <=> metaal... Maar toch.
D'r is trouwens wel weinig tot geen airflow.

Maar kan zo'n ding uitvallen van de warmte :? Het lijkt me eigelijk ook niet echt logisch dat het dan juist @ fullspeed downloaden gebeurt :)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• 911GT2
Scatman_II schreef op 13 mei 2003 @ 21:00:
Die van mij wordt ook wel redelijk warm, hoewellie zelfs op een metalen pc tafel ligt... Nou maakt dat ding opzich geen direct contact metaal <=> metaal... Maar toch.
D'r is trouwens wel weinig tot geen airflow.
Dat vind ik dus ook, ik vind het ook raar dat de koelgaten aan de onderkant zitten :?

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-08 22:20

Scatman_II

R9500 Pro >:)

911GT2 schreef op 13 mei 2003 @ 21:04:
[...]

Dat vind ik dus ook, ik vind het ook raar dat de koelgaten aan de onderkant zitten :?
Mja... Maar dat hoeft opzich geen probleem te zijn als je em op een recht oppervlak hebt staan toch :?
Bij mij zit er nog wel enige speling tussen...
Hij staat hier btw op een metalen plank met gaten erin, dus dat zal nog wel een beetje doorstromen.

Maar staat dat ding bij jou dus op een recht oppervlak?

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• 911GT2
Scatman_II schreef op 13 May 2003 @ 21:11:
[...]

Mja... Maar dat hoeft opzich geen probleem te zijn als je em op een recht oppervlak hebt staan toch :?
Bij mij zit er nog wel enige speling tussen...
Hij staat hier btw op een metalen plank met gaten erin, dus dat zal nog wel een beetje doorstromen.

Maar staat dat ding bij jou dus op een recht oppervlak?
Ja hij stond op mijn bureau op een stapel tijdschriften, ik heb hem nu op het bureau zelf gezet en het scheelt iets...
Pagina: 1