Verwijderd

Topicstarter
Ben ook de trotse bezitter van een 6310i. Heb wel een probleempje. Heb een vakantiewoning in buitenland (wat zeur je zou je zeggen 8)7 ) binnen heb ik geen bereik. muren 70 cm dik! op zolder lukt het soms. netwerkbereik zowiezo niet al te best daar. Zijn er mogelijkheden om het signaal op te krikken en ontvangst in huis mogelijk te maken.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-02 14:55
Ik had vroeger een 2110i van Nokia met een booster in de carkit; vermogen van de telefoon is normaal 2Watt (kpn en Vodafone) en 1 Watt voor de overige aanbieders.
Die booster perste er 8 Watt uit maar is alleen voor KPN en Vodafone geschikt (in nederland dan) vanwege de 900 band...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Eh, even buiten gaan staan? Heb je iig geen last van die muren |:(. Beetje een inkopper...

Iets meer gegevens mbt tot je provider en het land waar je verblijft zijn ook wel handig volgens mij, of zie ik dat verkeerd?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Volgens mij kan dat niet; geen ontvangst, is geen ontvangst. Misschien dat http://eurocb.cbhouse.fr/gsmboost/ hulp biedt, maar ik heb mijn twijfels.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||