Toon posts:

[Vietcong] Probleem Soort lag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Specs computer:
AMD XP 1800+
1527MHz
Cache: 256KB
512MBram
Windows XP Professional Version 5.1 build 2600
AOpen Geforce 4 ti 4200
NVIDEA Driver: 43.45

ik start Vietcong op in 1152x864 in 16 bit / 75hz

Als ik loop.. Gaat echt alles heel traag... heb wel overal mooi beeld... Kzie regen.. en alles zie alles perfect... maar Bv met reloaden.. gaat alles heel langzaam... wat eigelijk heel snel hoord tegaan... Tis een soort lag... maar me ping is goed.. iedereen loopt sneller dan mij... maar ik heb wel gewoon Run op W staan... en heb alleen die toets in...

Weet iemand waar dit aan ligt?

Verwijderd

move to spv

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
misschien effe klooien met je instellingen? zoals geluid, eax, enz.
framerate kun je zien met "showfps 1" in console (~)

Verwijderd

SGD--->SPV

Niet om het een of ander, maar misschien wil je gewoon te veel van je systeem? Meer dan het aankan? Zo geweldig is dit systeem nou ook weer niet (vooral graphics card), en Vietcong is een redelijk veeleisend spel dacht ik zo.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 19:38:
SGD--->SPV

Niet om het een of ander, maar misschien wil je gewoon te veel van je systeem? Meer dan het aankan? Zo geweldig is dit systeem nou ook weer niet (vooral graphics card), en Vietcong is een redelijk veeleisend spel dacht ik zo.
:O

Hij heeft een geforce 4 ti 4200!!

Verwijderd

systeem is perfect voor dit spel dus lul geen onzin.

Verwijderd

Het werkt perfect op een Athlon XP 1700+, 512 SDRAM en een Geforce 2 Ti dus op dat systeem zeker, lijkt me.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

(schop)-> Spielerij - Problemen & Vragen

speedfragger: doe voortaan een topicreport/SeM melding als je verder niets toe te voegen hebt.

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Mjah, dat probleem heb ik dus ook :/ Alleen dan met meer spellen :(
Bijv. Battlefield, Counter-Strike, Battlegrounds, The Hulk, enz...
En ik kan niets anders verzinnen dat het aan je Mobo ligt, want Ram doet niet raar (zelf uitgetest) en m'n kaart ligt het ook niet aan, want op m'n oude G-force 2 begon ie ook al raar te doen

En dan nog iets wat ik raar vind, als ik bijv op een schip sta bij Battlefield, dan loopt ie zowat helemaal goed, maar als ik naar wat activiteit ga (nu dus bots) dan begint ie gewoon sloom te lopen :(

Sorry dat ik je niet geholpen heb, maar dit probleem is nogal irri, en ik wil er ook graag vanaf :( vandaar dat ik hier ook maar ff vraag

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Verwijderd

Topicstarter
misschien effe klooien met je instellingen? zoals geluid, eax, enz.
framerate kun je zien met "showfps 1" in console (~)
Al het geluid op slechts gezet... fps is 260
Mjah, dat probleem heb ik dus ook Alleen dan met meer spellen
Bijv. Battlefield, Counter-Strike, Battlegrounds, The Hulk, enz...
En ik kan niets anders verzinnen dat het aan je Mobo ligt, want Ram doet niet raar (zelf uitgetest) en m'n kaart ligt het ook niet aan, want op m'n oude G-force 2 begon ie ook al raar te doen
Ikzelf speel veel Counterstrike.. Daarbij heb ik dit probleem soms ook wel es.. maar dan Zet ik msn/icq/internetpagina's (die flash dingen draaien) uit... en dan heb ik er geen last meer van..

Ik heb nieuwste Nvidea drivers... dus daar zal het niet aan liggen toch?

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 11:25

makje

Professioneel prutser

offtopic:
het is nVidia

Probeer eens een lagere standaard resolutie als 1024 x 768. Dit omdat je een resolutie gebruikt die misschien niet goed ondersteund wordt door Vietcong. Daarnaast zou je systeem wel snel genoeg moeten zijn, maar even proberen op een lagere resolutie kan voor de snelheid en de FPS geen kwaad :)

Heb je dit probleem alleen bij multiplayer (je hebt het over je ping) of ook bij singleplayer??

9800x3d

Verwijderd

Topicstarter
Singe en multi..

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Makje: 1 ding kan ik je wel vertellen, het ligt NIET aan de resolutie... want dat helpt bij mij iig niet :(

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Row
  • Laatst online: 19:27

Row

Heb je al een reinstal geprobeerd? van spel ?

• makje
  • Laatst online: 13-02 11:25

makje

Professioneel prutser

Tja, dan gok ik op een probleempje met DirectX. Met DirectX 9.0 hadden mensen soms problemen. DirectX 8.1 werkt wel altijd meestal goed (als tenminste je hele pc niet softwarematig in de knoop ligt), Of er ook problemen zijn met DirectX9.1 weet ik niet, kan het me niet herinneren.

Een verse install van Vietcong lijkt me het proberen waard, en als dat niet werkt dan kun je overwegen om Windows XP opnieuw helemaal schoon te installeren.

edit:
kom er net achter dat DirectX9.1 nog niet uit is. ik had 9.0a net gedownload |:( |:(

[ Voor 11% gewijzigd door makje op 13-05-2003 23:46 ]

9800x3d

Verwijderd

Topicstarter
Reinstall net gedaan...zelfde prob...kga nu ff met Directx proberen

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Heb je de game update 1.01 al ?

Here's a list of the improvements this v1.01 patch brings:
Significantly improved ingame Frame Rate.
Fixed players respawning in each other during Multiplayer action - NB - the server must be running v1.01 to fix this issue.
Improved support for surround gaming (supported by Matrox Parhelia).
Fixed aim cross, radar and buttons in the briefing.
Fixed rendering of plants on Xabre graphics card.
Fixed some problems when using DED files to run dedicated server.
Fixed teamkill autokick option.
Improved protection against cheaters in multiplayer.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:08

Fuelke

Forza Ferrari

Wat voor mobo heb je? Als het er 1 is met Via chipset kijk dan ff of je de Via Hyperion Drivers geînstalleerd hebt.

meuktracker: VIA 4in1 Hyperion drivers 4.46

[ Voor 17% gewijzigd door Fuelke op 14-05-2003 10:03 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
Zodra ik thuis ben zal ik ff nieuwe versie proberen te installe :x..

En ik heb wel een Via chipset op me mobo.. kweenie als ik die drivers geinstalled heb,... maar dat kijk ik wel als ik thuis ben

Verwijderd

Topicstarter
K .. gefixed.. nieuwe mainboard drivers :D.. tnx Fuelke tnx tnx tnx tnx tnx.. hij werkt nu perfectowitch
Pagina: 1