Toon posts:

MESSAGE aan XCEED

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Vreemd dat je mijn topic dicht gooit. Ik geef een reply op MaxDevil. Moet ik dan gaan wachten totdat iemand gaat vragen of het inmiddels al gelukt is ?? Ik heb niet eens gekeken hoe hoog m'n topic stond omdat ik hem als bookmark heb staan.

Beste vreemde actie. Wat wil je nou met je forum dan ??

Ik krijg steeds meer signalen dat men het hier wat vreemd aan toe vind gaan. Ben gelukkig niet de enige.

Wat je doen wilt, doe je maar block me als je dat goed dunkt..... Ik heb rolling IP dus daar kun je me toch niet op pakken :)

Groeten,

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 18:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

voor dit soort dingen is WOS niet, dat kun je doen door rechtstreek aan xceed te mailen bijvoorbeeld, zie zijn profiel.

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Verwijderd

offtopic:
Gedeeltelijk mee eens; eerlijk gezegd vond ik het dichtgooien ook niet logisch. Het enige wat ik me kan voorstellen is dat je twee laatste opmerkingen als kick worden beschouwd binnen 24 uur.

Verwijderd

Topicstarter
Als dat Forum hier nou eens niet zo BETA zou zijn dan zou dat nog eens goed kunnen werken :)

Verwijderd

toch maar even mailen. spaart je een hoop gedoe

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 19:02:
Als dat Forum hier nou eens niet zo BETA zou zijn dan zou dat nog eens goed kunnen werken :)
Beta? Ik denk dat React zich een vrij goed en stabiel product mag noemen met >70.000 users waarvan 1000 tot 2000 actief op een willekeurig moment :)

Edit: maar wat de rest al zegt: probeer er met Xceed (stuur eens een kort maar vriendelijk mailtje met de vraag waarom het topic op slot ging?) uit te komen, 't is een probleem tussen jou en hem.

[ Voor 30% gewijzigd door Rafe op 13-05-2003 19:06 ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Er zijn heel simpele regels in dit forum, die ervoor zijn gemaakt om mensen 'in toom' te houden, omdat het anders simpelweg een zooitje wordt. Ook wat betreft het kicken van topics zijn er regels. En ook wat betreft het oneens zijn met slotjes e.d. Voor jou geldt echt serieus dat je de algemene GoT FAQ eens door moet lezen, simpelweg omdat je met dit topic al laat zien dat je niet snapt (hebt gelezen?) hoe je een mod moet contacteren, zie hufkes hierboven ook :)

FF de tijd nemen (zeg 2-3 minuten) om wat dingen die hiermee te maken hebben te lezen, en je kan echt flink wat lol, ervaringen, kennis, etc. hier op GoT opdoen. Echt waar ;)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 19:03:
toch maar even mailen. spaart je een hoop gedoe
Ach gedoe ?? Ik vind het allemaal wat vreemd hier. Ben ooit eens geblocked omdat men (tweakers zelf) de apparatuur niet kon kopen ofzo (zo kwam het toch echt over). Een router bijvoorbeeld die 250.000 connecties op kon hebben dachten ze mij te gaan vertellen dat het crap was en ze blocken je meteen omdat ik bedrijfsverkoop deed. Een prijs van 3000 euro naar 17.000 euro voor 3 maanden oud was niet gewenst :s

Nee heel handig allemaal. Hoe maakt tweakers zich geliefd ?? Bij mij iig niet

Verwijderd

Topicstarter
Rafe schreef op 13 mei 2003 @ 19:04:
[...]

Beta? Ik denk dat React zich een vrij goed en stabiel product mag noemen met >70.000 users waarvan 1000 tot 2000 actief op een willekeurig moment :)

Edit: maar wat de rest al zegt: probeer er met Xceed (stuur eens een kort maar vriendelijk mailtje met de vraag waarom het topic op slot ging?) uit te komen, 't is een probleem tussen jou en hem.
Uh vind je dat veel ?? Een site met 7,5 miljoen hits per dag noem ik pas veel ! ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ach maakt mij het ook uit. Ik kom hier iig niet snel meer. Kwam er toch al maar zelden :)

locken maar dan :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 19:10 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 19:08:
[...]

Uh vind je dat veel ?? Een site met 7,5 miljoen hits per dag noem ik pas veel ! ;)
users op een forum is natuurlijk iets anders als hits op een site. en verder wil ik me nergens mee bemoeien maar je solliciteert naar een ban.

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 18:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 19:07:
[...]

Ach gedoe ?? Ik vind het allemaal wat vreemd hier. Ben ooit eens geblocked omdat men (tweakers zelf) de apparatuur niet kon kopen ofzo (zo kwam het toch echt over). Een router bijvoorbeeld die 250.000 connecties op kon hebben dachten ze mij te gaan vertellen dat het crap was en ze blocken je meteen omdat ik bedrijfsverkoop deed. Een prijs van 3000 euro naar 17.000 euro voor 3 maanden oud was niet gewenst :s

Nee heel handig allemaal. Hoe maakt tweakers zich geliefd ?? Bij mij iig niet
Als ik zo jouw reacties hier lees en vooral de manier waarop je probeert te discussieren, dan kan ik me goed voorstellen dat ze je blocken. Maar die discussie gaan we hier ook niet voeren, want daar is WOS al helemaal niet voor!

Oude koeien uit de sloot halen moet je ook vooral doen met de mensen die daar deel van zijn/waren en niet in een computerforum dat we netjes en leuk proberen te houden 8)7

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:12

Jaymz

Keep on moving !

Mja, guess what: Slotje...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.