Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!
[rml][ HIFI] Arcam vs NAD - ...help?[/rml]
Ik wacht dus even af voor ik een heel verhaal ga posten. In de tussentijd kan je beter wat meer info geven: wat voor klankkleur zoek je (warm, neutraal, analytisch), wat voor speakers zoek je (floorstanders, standmounts, BUDGET)?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ja, daarom wilde ik dit centrale topic maken, misschien kan er gemerged worden als het nodig is ?!Dr. Strangelove schreef op 13 mei 2003 @ 18:47:
Ik wil je best helpen, maar ik vrees dat deze op slot gaat. Zoals je zelf al zegt lopen er al een aantal topics, waarvan een hele recente erg dicht bij deze in de buurt komt:
[rml][ HIFI] Arcam vs NAD - ...help?[/rml]
Ik ben op zoek naar een warm geluid en een paar mooie floorstanders en m'n uiteindelijke budget ligt tussen de €1500,- en €1750,-Ik wacht dus even af voor ik een heel verhaal ga posten. In de tussentijd kan je beter wat meer info geven: wat voor klankkleur zoek je (warm, neutraal, analytisch), wat voor speakers zoek je (floorstanders, standmounts, BUDGET)?
[ Voor 8% gewijzigd door Ruidasilva op 13-05-2003 19:05 ]
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!
We zijn een forum waar je gewoon zaken op kan zoeken en anders kan vragen. Welke je moet kopen, kan je zelf beoordelen door te luisteren, dat is een regel die we hier stellen. Toevallig loopt er ook een ander topic, ik ga deze echt niet mergen, want hij voegt niet echt wat toe, behalve dan jouw "welke moet ik kopen" vraag.
Wat een voor en eindversterker zijn, is vaak zat langsgekomen en een phono-aansluiting zit op sommige versterkers ingebouwd, dat kan je zien bij de specificaties.
Een "centraal topic" openen om in een keer 3 vragen te stellen die stuk voor stuk op slot zouden gaan is niet de bedoeling....
[ Voor 17% gewijzigd door JvS op 13-05-2003 19:28 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()