Toon posts:

Wat is de beste proc-cooler???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een hele goeie met zo weinig mogelijk geluid. IS een Alpha wat? Waar zijn die te koop?

Verwijderd

Ik heb een Spire MA324-15 besteld, kkrijg 'm morgen ofzo vast wel binnen, lekker goedkoop en 't schijnt dat 'ie lekker koelt. Gebruik de serach op t.net of op GoT eens.

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Als je een hele goeie wil is een alpha/Delta wel wat. Check: http://www.oc-shop.nl
Als je een stille wilt, neem dan vooral GEEN Alpha/Delta.

Als je een hele stille wil zijn er niet veel goeien over. Een goede cooler vraagt ook om een goede fan. Goede fans draaien nou eenmaal harder en maken meer herrie.

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-08 15:55

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Anders moet je watercooling nemen. Errug stil heb ik mensen horen zeggen. :)

Verwijderd

En dan een pompje erin en dan moet je elke keer van dat geluid naar de toilet ;)

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Goed tegen RSI >:)

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Topicstarter
Watercooling zie ik niet zo zitten. Maar met lucht ofcoasrse wel. Als ik nou die alpha een niet op mijn gewone voeding aan wil sluiten maar op netvoeding. Hoe moet ik dat doen?

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Een alpha heatsink is echt heel goed!! Groot oppervlakte om mee te koelen door de vele dunnen staafjes!!

Je kan iedere 60MM fan er wel op doen, maar om geen afbreuk te doen aan de capaciteit van de Alpha is een goede fan noodzaak!! De Delta 60HP is een brute fan met dito geluid. De 60MP van Delta is minder indrukwekkend, maar nog steeds een goede performer. Ook met een stuk minder geluid. De fan draait namelijk ongeveer 2000rpm "trager" dan de 60HP.

Op de site van de oc-shop staat ook de geluidproductie van de fans in dB....

reserveringshouder Tesla Model 3

Pagina: 1