"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"
En als je je kabel er gewoon instopt en je beweegt hem dan heen en weer wat zie je dan?
Misschien zit de tuner wel los.
Maakt niet uit of je het bij het begin of bij het eind van de kabel de kabel er even uitdoet. (hij doet het dus alleen als hij even geen signaal krijgtmegaleo schreef op 13 May 2003 @ 17:46:
En als je je kabel er gewoon instopt en je beweegt hem dan heen en weer wat zie je dan?
Het maakt niet uit of ik het signaal via de tv of via de videorecorder laat binnen komen. Bij beide is het probleem.Verwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 17:55:
Gebruik je video eens als tuner om te kijken of de tuner in je tv nog goed is.
Verwijderd
Dus dan heb je een scart aangesloten tussen tv en video , en alleen de kabel in je video?
Ja nu krijgt de tv het signaal via de scartkabel..... De kabel van UPC gaat dus nu in de videorecorder.Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 18:06:
Dus dan heb je een scart aangesloten tussen tv en video , en alleen de kabel in je video?
Maar ook als je de kabel van UPC direct aansluit op de tv krijg je ook die vage beelden.
Verwijderd
Wat voor merk tv is het en welk type nr.
En wat bedoel je precies met "vervormt beeld met strepen er doorheen"
Als jezelf niet handig bent kan je hem beter laten maken.
Ja er is nog een maand garantie op. Dus dat is niet het probleem, maar misschien was het eenvoudig te maken. Het beeld lijkt er op dat je een hele slechte ontvangst hebt. Zoiets als met een kleine antenne tv kijken.Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 20:42:
Wat voor merk tv is het en welk type nr.
(ik ben overgens helemaal niet thuis in de tv's)
Het is overgens een phillips tv. Type nummer weet ik zo niet. (het is iig een grootbeeld tv, dus geen breedbeeld ofzo)
[ Voor 12% gewijzigd door Matthijz op 13-05-2003 21:05 ]
Verwijderd
Mijn ouders hadden ook last van het slechte ontvangst euvel (alleen hielp kabel eruit en erin niet (meer)). Er bleek een los contact in de tv te zitten en na wat solderen was de ontvangst weer perfect.Matthijz schreef op 13 May 2003 @ 21:04:
[...]
Ja er is nog een maand garantie op. Dus dat is niet het probleem, maar misschien was het eenvoudig te maken. Het beeld lijkt er op dat je een hele slechte ontvangst hebt. Zoiets als met een kleine antenne tv kijken.
(ik ben overgens helemaal niet thuis in de tv's)
Het is overgens een phillips tv. Type nummer weet ik zo niet. (het is iig een grootbeeld tv, dus geen breedbeeld ofzo)
Pagina: 1