Toon posts:

wat is zo'n beetje de grootste kast te koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek naar een grote standaard kast.
wat is zo'n beetje het grootste wat te koop is?
ik wil een stille kast zonder voeding of fans.

Verwijderd

zie price watch, gebruik de zoekwoorden full tower :)

• yeroen1979
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04-2025

yeroen1979

noh, ik ock!

A-Open H700: 13 bays (6x 5,25 zichtbaar, 2x 3,5 zichtbaar, 5x 3,5 hidden) Ik heb `m zelf ook, ben er erg tevreden over. Je kunt standaard zes coolers kwijt, voor als je stofzuiger het heeft begeven :) !!

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Chieftec heeft ook aardig grote kasten. Vooral de bigtowers. Heb er zelf ook een.
www.chieftec.com

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Praatjes over cases die niet echt casemodrelated zijn horen in OH dus bij deze een schop richting Overige Hardware

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
yeroen1979 schreef op 13 mei 2003 @ 17:26:
A-Open H700: 13 bays (6x 5,25 zichtbaar, 2x 3,5 zichtbaar, 5x 3,5 hidden) Ik heb `m zelf ook, ben er erg tevreden over. Je kunt standaard zes coolers kwijt, voor als je stofzuiger het heeft begeven :) !!
Ha, die is nog een inch hoger dan de standaard hq08 gigant!

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Ga eens kijken voor een full-height 19"-rack. Die zijn ongeveer 2 meter hoog, daar kan je heel wat in kwijt. :+

Kijk maar eens op reviews: Tweakers.net serverpark , daar zie er een aantal leuke foto's van staan en wat je er in kwijt kan.

Wanbeleid is ook beleid.

Verwijderd

Grootste? Wandmeubelgroot....

Normalere betaalbare modellen:
8xExtern 4x3½ 8xIntern fulltower
en de bekende Cubeservertjes...

Ken je Google al?
http://images.google.nl/i...e&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl

Verwijderd

Topicstarter
alsvast bedankt voor de huidige reacties, en sorry voor het verkeerd plaatsen van dit topic.
( alhoewel als ik klaar ben met die case hij wel in het mod topic valt hoor :-) )

anyways, ik heb nu een kast van een of ander obscuur merk die 67 cm hoog is
het grootste wat ik tot nog toe kan vinden is een Chieftec DA-01WD
die is ook 67 hoog, maar 47 cm diep en ff ruim 20 breed. en dat is net ff beter (groter)dan mijn huidige kast. dit is een oude rammelend kreng vol met gaten van eerder mods en w.c. inbouw.
zijn die chieftechs een beetje solide en stil?

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

zijn die chieftechs een beetje solide en stil?
Jup.. staan ze zelfs om bekend

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-05 20:56

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ja stil komt natuurlijk niet alleen door de kast ;). Maar de chieftecs zijn solide en redelijk 'dempend'. En dat mag ik uit eigen ervaring zeggen.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb zelf de DA-01-W (de WD is de versie met het deurtje) en deze bevalt me tot nu toe wel aardig. :)

Om even op je vraag in te gaan trouwens: Je geeft aan dat je een grote kast wil hebben, maar bedoel je daar in het speciaal hoogte mee of ook de diepte e.d.? Ik zelf vind n.m.l. die Chieftec qua diepte niet erg super (ik heb dan wel veel hardware d'r in zitten, met een spaghetti boel aan kabels daarbij). Ik heb liever de Lian-Li PC70, deze is wat dieper en ziet er ook nog eens leuk uit. :) (dat laatste is natuurlijk een kwestie van smaak)
De PC-70 is wel iets kleiner qua hoogte dan de Chieftec.

Verwijderd

Topicstarter
nou die chieftech is dus al 7cm dieper dan mijn huidige kast.
dus daar ga ik wel genoegen mee nemen. hij is 470mm diep volgens de specs. dat vind ik al aardig wat.!

Verwijderd

Als je toch bezig bent met specs van full towers is het geen gek idee om eens naar het gewicht te kijken van zo'n kast.Ik weet niet of je dat ding me naar lan-party's sjouwt maar ik til me een breuk aan mijn Aopen H700a,die trouwens qua indeling een hele prettige kast is.Ik heb 'm een keer op de weegschaal gezet,en met alles erop en eraan weegt ie 22 kg(!)

Verwijderd

Vraag eens rond bij de lokale aannemer, die kunnen altijd wel een mooie inloopkast maken.. >:]

Verwijderd

Topicstarter
als je mijn huidige config op de weegschaal zet word je ook niet vrolijk.. waterkoeling... 4 flinke waterblokken, het water zelf, een vette voetplaat onder de pomp tegen resonanties ( 20x10x1 cm puur staal )
ben niet zo'n lanparty ganger, en als ik ga neem ik geen watergekoelde pc mee. ik heb er nog wel een paar die makkelijker mee te nemen zijn.
denk dat ik gewoon maar ff die chieftech kast ga scoren

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:14
yeroen1979 schreef op 13 mei 2003 @ 17:26:
Ik ben ook een tijdje op zoek geweest naar een grote kast, maar de bovenste bays zijn altijd te ver weg, wegens de lengte van de kabels... :(

Nu heb ik een midi-kast gevonden met:
5x 3,5" hidden
2x 3,5" exposed
4x 5,25" exposed (totaal 11 stuks)
en plek voor 6x 80mm fan.
Maar dan in een kast van minder dan 45cm hoog :)
En nog geen 70 Euro :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Daar kun je een paar mooie rounded kabels van 90 cm voor gebruiken. Je laat de keus van een kast toch niet afhangen van het feit dat sommige bays ver weg zitten ??? Hoe denk je dat iedereen dat doet dan ??? Alles op de bodem van een full tower legge ??? Nee hoor no problems hier.Met die Aopen H700a kun je alles NETJES wegwerken en een goede airflow creëren. Ik zeg niet dat het DE kast voor iedereen is hoor,gewoon een degelijke full tower waar nix gepremod voor te koop is
En nog geen €100 :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 22:10 ]

Pagina: 1