Toon posts:

Razor Blade's IE-plugin!

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen...

Ik ben nu bezig met een html pagina voor mijn desktop... nu heb ik dus ook links gemaakt om programma's te starten... maar zoals bekend krijg je zo'n download venster... ik heb een beetje gezocht op het forum en kwam erachter dat ik Razor_blade's plugin nodig heb... maar alle links die ik tegen ben gekomen deden het niet... kan iemand mij een goede link geven!?

MvG,

Nick K.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Razor_Blade heet tegenwoordig Papa Eend, als je op die nick zoekt, kan je dan misschien iets vinden?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:16

crisp

Devver

Pixelated

Die plugin heb je helemaal niet nodig, gewoon een beetje spelen met VBscript en wat hacken in je registry, en je kan prima met een lokale html file een programma opstarten ;)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op 13 mei 2003 @ 17:15:
Die plugin heb je helemaal niet nodig, gewoon een beetje spelen met VBscript en wat hacken in je registry, en je kan prima met een lokale html file een programma opstarten ;)
Ik heb het idee... als ik dit zo lees... dat het makkelijker is met die plugin... ik heb ook al gezocht op Papa Eend plugin maar kon hem niet vinden... zou iemand hem willen mailen naar:

webmaster@mp3addicted.com

MvG,

Nick K.

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

http://razorblade.kicks-ass.net/ieplugin.zip

zolang mijn server het doet, is de ieplugin vanaf daar te downloaden :)

Suc7 ermee!

Stop uploading passwords to Github!

Verwijderd

Topicstarter
Ok het werkt!! Bedankt voor dat!!

Ik heb alleen 1 vraagje... hij opent ook iexplorer... klopt dit!? Het is niet zo erg maar het is misschien iets fijner als hij dat niet doet!? ;)

MvG,

Nick K.

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 18:20:
Ok het werkt!! Bedankt voor dat!!

Ik heb alleen 1 vraagje... hij opent ook iexplorer... klopt dit!? Het is niet zo erg maar het is misschien iets fijner als hij dat niet doet!? ;)

MvG,

Nick K.
Maak een hidden iframe aan, en gebruik die als target, dan ben je daar van af :)

Stop uploading passwords to Github!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:17
Ik zie hier geen interessant P&W topic uit voortvloeien.

HTML stuff hoort hier trouwens zowiezo niet thuis. Je had ook direct contact kunnen opnemen met Papa Eend via mail/icq/whatever ipv via het forum.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.