Toon posts:

[win98] internet options geblokkeerd door een website

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op een site geweest die het blijkbaar het voor elkaar heeft gekregen om de internet options te blokkeren van internet explorer ik krijg nu steeds de melding dat ik contact moet nemen met de administrator .

het is gelukt om de opstart pagina die hij steeds pakte te veranderen via configiratie scherm maar dat is niet echt een oplossing aangezien ik er helemaal ervan af wil zijn van dit geklooi want als ik mijn temporary internet files wil legen om de c schijf weer wat te legen ik steeds eerst naar de config scherm moet gaan

ik heb rond gekeken maar heb met de trefwoorden die ik heb gebruikt geen succes gehad met de search

het kan waarschijnlijk met behulp van regedit opgelost maar ik weet niet waar ik naar moet zoeken dus als iemand het wel zou weten dan zou ik graag horen.

Verwijderd

Probeer Ad-aware of Spybot eens, zijn programma's die alle spyware verwijderen. Je hebt een grote kans dat het gewoon spyware is wat het blokkeert.

Verwijderd

Ik hoop voor je dat, na het draaien van AdAware of Spybot het probleem is opgelost.

Wordt er ook om een password gevraagd in IE?? Zo ja, en blijft het ook bestaan na AdAware, heb je een probleem; dit is volgens Microsoft niet meer te verhelpen.

Verwijderd

Topicstarter
heb spybot al geprobeerd maar adaware nog niet zal dat nog effe proberen en ik krijg geen vraag voor een password

adaware was helaas ook geen succes

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 17:24 ]

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-08 16:35
Mozilla gebruiken is al altijd een goede oplossing geweest voor alle beveiliging- en snelheidsproblemen.

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:35
Hmm. op een of andere manier een policy gezet ofzo?
Ga eens met je regedit naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies en donder daar het een en ander eens weg (wel even exporteren als backup)

Of anders in je HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel (ook even exporteren als backup)

Pvouput live

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:19

Thomix

cAFFEÏNE!

Ook kan het helpen je hd te doorzoeken op *.dll en te kijken of daar recente bestanden tussen staan die niet bij een bekend programma horen. Ook kan je proberen in je windows\system map op datum te sorteren en eens kritisch te kijken.
Pagina: 1