Toon posts:

Nieuwe |MUIS en 20fps minder in games

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een nieuwe muis gekocht een mx500 logitech nu is het dat als ik eenspel RAVENSHIELD opstart dat ik 20 fps minder heb hoe kan dat

en hoe kan ik dat verhelpen

ik heb windows XP p4 2,66 ghz direct x9.0 geforce ti4200 128 mb

aaaah ik wordt echt gestoord

hoe kan dat nou

jeroen

Verwijderd

op welke poort heb je hem aangesloten? usb of ps2? en heb je al de nieuwste drivers van logitech geprobeerd? komt denk ik omdat hij meer cpu usage gebruikt dan voorheen

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 17:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja heb de nieuwste driver hier voor had ik een mircosoft intellipoint explorer
ik zak van 80 naar 60 fps

Verwijderd

maar op welke poort aangesloten? probeer hem eens op de usb poort

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Probeer anders gewoon eens zonder de Logitech drivers, daarvoor kan je EM_EXEC.exe afsluiten in je taskmanager.

En anders is het toch niet zo'n probleem? Het verschil tussen 80 en 60FPS merk je toch niet/amper, behalve dan in wat benchmarks enzo.

Verwijderd

Topicstarter
dit is als ik niet online ben die 20 fps en op snelle plekken als ik multiplayer doe dan gaat het echt een stuk minder

Verwijderd

Topicstarter
ps als ik het spel via controle alt delete afsluit en daarna weer opstart dan heb ik wel weer 20 fps meer sluit ik hem gewoon af en start daarna weer op dan heb ik weer 20 fps minder

ik snap er echt geen f*ck van

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:03
gaarne leestekens gebruiken om mij (voor zover mogelijk) het gevoel te geven dat ik echte zinnen lees.

Verwijderd

spel killen en spel starten -> normaal
spel afsluiten en spel starten -> 20fps minder.

Dan moet je imo toch de fout in het spel zoeken.
Als je dan toch CTRL-ALT-DEL doet, kijk even naar je processen/geheugenbeheer/cpu-belasting...

Ingebouwde driver van Microsoft voor de Logitech al geprobeert? PS2<>USB omwissel al gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
pfff ja hier zit ik echt op te wachten op mierenneukers die op komma`s en punten gaan letten

• YscO
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-07 15:13
ten eerste je had een dubbel post, ten tweede eindigen we niet met jeroen op het eind (en we hebben ergens, wel is waar goed verstopt :X, een faq). Waar het waarschijnlijk aan ligt zijn de logitech drivers. Dit is misschien een rare vraag, maar het zou ook nog aan je refresh rate kunnen liggen en vsync aan. Hoop dat je er wat aan heb :Y)

[ Voor 2% gewijzigd door YscO op 13-05-2003 18:20 . Reden: waat = wat ]

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 18:09:
pfff ja hier zit ik echt op te wachten op mierenneukers die op komma`s en punten gaan letten
Dit is een forum van niveau (ja, het staat letterlijk in de FAQ; lees met name het Forumgedrag gedeelte door) en dan verwachten we inderdaad zeker ook niveau van jou :)

Verwijderd

Weet er iemand of dit ook het geval kan zijn met een mx700 want die heb ik net gekocht en als die het ook heeft breng ik hem binnen de 7 dagen trg!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-07 11:23

DaRoot

Some say...

Verwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 18:43:
Weet er iemand of dit ook het geval kan zijn met een mx700 want die heb ik net gekocht en als die het ook heeft breng ik hem binnen de 7 dagen trg!
Als je hem al hebt, probeer je het toch uit? Mocht hij het ook hebben, probeer dan ff de suggesties die hier gegeven zijn. En post je bevindingen hier dan ook ff, hebben andere mensen er ook nog wat aan.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• Laurent
  • Niet online
Het lijkt me wel een driver probleem ja, en ze gebruiken allemaal dezelfde versie van de drivers. Het is waarschijnlijk ook het geval met die MX700.
Maar ik zou me d'r niet zo'n zorgen over maken hoor. Waarschijnlijk komt dit probleem alleen voor bij bijv. een bepaalde HW-combo of een bepaalde sw-combo (Microsoft drivers + nog wat muis drivers + logitech geinstalleerd bijvoorbeeld). Je kan zelf makkelijk nakijken of het bij jou wel of niet het geval is.

TS: Om maar even ontopic te gaan: heb je al de tips die hier gegeven zijn uitgevoerd?

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-08 19:34
Heb je alleen problemen bij ravenshield of ook bij andere games? En hoe draait bijvoorbeeld 3dmark? Dit geeft een wat beter beeld van de problemen die je hebt, en sluit uit dat de bug in een game zit

Verwijderd

brouwerpower schreef op 13 May 2003 @ 18:54:
Heb je alleen problemen bij ravenshield of ook bij andere games? En hoe draait bijvoorbeeld 3dmark? Dit geeft een wat beter beeld van de problemen die je hebt, en sluit uit dat de bug in een game zit
In 3DMark gebruik je je muis toch niet, laatste keer dat ik dat checkte 8)7

• DJH
  • Laatst online: 28-03 00:05

DJH

Al zo vaak is er gevraagd of je je muis op PS2 hebt of op USB!! ANTWOORD dan ook es :( :(

Verwijderd

DaRoot: hoe vind ik mijn fps in bf?
Ik ga ff bf ik laat wel iets wete :d

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 17:11:
maar op welke poort aangesloten? probeer hem eens op de usb poort
zou hem juist niet op usb gooien trekt meer prosessor tijd joh

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 16:49

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 18:43:
Ik heb de MX700 en ik heb totaal geen last van slechtere FPS. Mijn FPS is nog steeds zoals ie was voordat ik deze muis had. Gewoon houden, want de muis is echt ontiegelijk fijn in spellen, zeker omdat hij draadloos is en ook snel genoeg per seconde de posities doorzend met de receiver :D

Profile

Verwijderd

ja in gta heb ik hem al getest zalig beestje :) ook handig als afstandsbediening voor dvd te kijken wat optisch werkt op quasi alles!
sry voor offtopic reply

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 19:38 ]

Verwijderd

mss nu een ontopic reply:
Ik ging ff kijke heoveel ram mijn mx 700 zuigt en dat is toch zo'n drie mb? mss es kijken bij jou???
backweb ofzo iets...

Verwijderd

Topicstarter
het kan zijn dat het een combinatie is van microsoft intellipoint drivers en de logitech drivers want zelf als ik terug ga naar me intellipoint mouse dan heb ik minder fps en echt 25% minder het vage is als ik ravenshield via crtl alt delete afsluit en daarna weer opstart me fps weer normaal is maar sluit ik hem normaal af dan is het minder ik kan er ook geen logica invinden ik heb me pc geformateerd en nu alleen me microsoft mouse er in gehad en alles werkt perfect

(is er een manier om oude muis drivers te verwijderen) want ik denk dat als ik nu die logitech er weer inknal dat alles weer langzaam gaat

mischien als ik opnieuw formatteer en dan alles installeer met me logitech muis er in dat het dan wel goed werkt

Jeroen (ik zet me naam wel neer)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:09

LopeZ

Too much is never enough

Ja wie niet horen wil moet maar voelen, gedraag je gewoon eens net zoals iedereen hier. Het is je vriendelijk verzocht maar jij wil het zo graag negeren.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.