Toon posts:

Reset Bios van mobo GA-8INXP

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een nieuwe pc gekocht en daar zat dit mobo in nu heb ik de bios verneukt door agp op 4x te zetten nu geeft de computer geen beeld meer. Ik heb dit gedaan omdat er erg veel problemen zijn tussen mijn mobo en mijn GPU, na een tijdje flipt mijn hele systeem steeds, en loopt alles vast. ik heb de nieuwste bios al geflashed maar dat hielp niets. nu kan ik dus helemaal niet meer zien. Ik denk dat door de bios te reseten ik weer beeld krijg.

Wie kan mij vertellen hoe ik mijn bios reset en mijn computer weer draaiende krijg???

Mijn specs zijn:

CPU - p4 3.06 533
GPU - Gigabyte radeon 9700pro
Mobo - GA-8INXP
Voeding - 300 W aopen
Geheugen - 512 mb
HD - 120 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meestal is het een jumpertje op je mobo waar die zit moet in je handleiding staan.
heel soms is het geen jumpertje maar 2 soldeerpunten die je moet kortsluiten met een schroevendraaier ofzo

Verder had je dit ook kunnen vinden op google of op GOT naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zitten geen jumpers op en waar zouden die twee soldeerpunten moeten zitten?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
[URL] PMG FAQ [/URL]

Voor dit soort probs is er de FAQ dus,....

Maar ff je CMOS jumper (zie boekje) omzetten en anders ff je batterij eruit halen en terug erin na 5 min ofzo

[ Voor 0% gewijzigd door Stinger666 op 13-05-2003 17:09 . Reden: LOL; weer net telang getypt :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja maar ik kreeg geen beeld meer nadat ik in advance bios agp op 4x had gezet. als ik batterij er uit haal dan word toch alleen cmos gereset?? of heb ik dit helemaal fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 17:15:
ja maar ik kreeg geen beeld meer nadat ik in advance bios agp op 4x had gezet. als ik batterij er uit haal dan word toch alleen cmos gereset?? of heb ik dit helemaal fout
laat dat nou net je bios zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lees eens in de handleiding van je moederbord door B)

/basic

En lees vooral de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) door eer je hier weer een topic wil openen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.