Toon posts:

Proccesor verbrand?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een vraagje.

Ik was lekker aan ut computeren toen mijn computer uitviel. Ik starte hem weer op maar hij viel weer uit. duz ik in veilige modus maar toen viel ie weer uit. Duz maakte ik de kast open en zag ik dat de koeler geblokkeerd was. Het rook verbrand. Maar nadat ik de koeler weer vrij had gemaakt deed ie het weer. Nu is mijn vraag, is er een mogelijkheid om te testen of je processor nog werkt?

alvast bdankt

Jan

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-08 09:59

slaay

Natuurbeleven.com

Aanzetten en als ie het doet heb je hem met succes getest!

Dich bis echt unne foëzen haas

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 23:35
Verwijderd schreef op 13 mei 2003 @ 16:39:
Maar nadat ik de koeler weer vrij had gemaakt deed ie het weer
Deed je fan het weer ?

Gewoon uitproberen, als hij nu nog niet dood is dan heb je gewoon geluk gehad en als ie al dood is dan kan je hem niet nog erger maken.

Dus testen....

Verwijderd

Topicstarter
:) is dat alles, hij loopt wel weer....

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Als ie aangaat is je proccesor niet verbrand, waarschijnlijk je fan een beetje kapot, die zou ik maar vervangen :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
kan het niet zijn dat de helt het maar doet ofoz?

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
Maar nadat ik de koeler weer vrij had gemaakt deed ie het weer.

ja hij doet het, je hoeft verder niks te testen. hij doet het of doet het niet het enige wat weleens fout gaat is de cache maar dat merk je zo met spontane hangers

[ Voor 33% gewijzigd door Bware81 op 13-05-2003 16:43 ]

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 00:01
Je sys start niet op omdat je BIOS geen CPUFAN RPM oppakt. Dus die denkt,..... shit geen fan,....uitschakelen die hap.

Logisch. Niks aan het handje.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:07

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ahum...

Dit graag lezen eer je een topic opent
Indien je een topic opent omdat bovenstaande stappen je geen soelaas hebben kunnen bieden, dien je compleet te zijn!

-geef een exacte omschrijving van het probleem en wanneer het zich voor doet
-geef een exacte omschrijving van de hardware (mobo, CPU, koeler, geheugen, opschrift geheugen chips, voeding, videokaart, geluid/netwerkkaart, etc.)
-geef duidelijk aan welke software (OS, drivers) je gebruikt
-geef aan welke BIOS instellingen je gebruikt (met name als het een geheugengerelateerd probleem is)
-geef de geschiedenis van het probleem aan (was het altijd al zo of is het iets van de laatste tijd en zo ja, welke eventuele veranderingen hebben zich voorgedaan voorafgaand aan de eerste maal dat het probleem optrad?)
-vergeet vooral niet te vermelden wat je allemaal al hebt getroubleshoot en wat de resultaten ervan zijn

Wees uitgebreid, zodoende kun je het beste geholpen worden en verzandt het topic niet in een herhaling van tips of tips welke jezelf al geprobeerd hebt. Daarnaast laat je er mee zien dat jezelf ook het één en ander serieus geprobeerd hebt; onverschilligheid wordt hier niet zo gewaardeerd namelijk

Mocht je je niets aantrekken van bovenstaande punten, dan gaat je topic onherroepelijk op slot.
Bij deze dus- hier kunnen we niets mee- je vermeldt niet eens wat voor CPU het is :X

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.