10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
zo hebben we dat ook weer gehad, is dit topic gelijk overbodig
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 11:36
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
D2k: Erg subtiel geplaatste opmerking
[ Voor 9% gewijzigd door We Are Borg op 13-05-2003 16:40 ]
topic 754754 deze kwam ik nu toevallig weer eens tegen en toen bedacht ik me weer eens dat ik me hier regelmatig aan stoor, dus ik denk ik zal eens kijken wat de mening er over is.XceeD schreef op 13 mei 2003 @ 16:37:Voorbeelden?
Op verzoek: Dilemma: Geen rekening gehad
[ Voor 11% gewijzigd door zion op 13-05-2003 16:45 ]
systeem
Ik ben het eerlijk gezegt nog niet echt veel tegen gekomen hoor
- We Are Borg
Liever het topic waar deze link voorbij kwam en niet het linkje zelfzion schreef op 13 May 2003 @ 16:39:
[...]
topic 754754 deze kwam ik nu toevallig weer eens tegen en toen bedacht ik me weer eens dat ik me hier regelmatig aan stoor, dus ik denk ik zal eens kijken wat de mening er over is.
Als een user loopt te patsen met z'n access, dan kan je dat aangeven natuurlijk maar om nou geërgerd te raken van een linkje 'waar je niet bij kunt' vind ik wel een beetje erg lichtgeraakt
Nou, ik baal er eigenlijk van dat ik A61 niet in magD2k schreef op 13 mei 2003 @ 16:39:
zeg gewoon dat je er van baalt dat je de HK niet in mag
zo hebben we dat ook weer gehad, is dit topic gelijk overbodig
Maar goed, ik vind het gewoon irri. ook als ik er zelf wel in zou mogen alleen dan zou het me vast wat minder opvallen (duh)
Hoevaak het voorkomt, ehm ja, afgelopen maand iets van 4-6 keer. (is niet echt veel dat geef ik toe, maar het is vooral irritant omdat er dan gelinkt word naar zo'n topic op een manier van Ja, dit topic is er toch al, waarom open je dan nog een topic? en dat terwijl mensen die niet in de HK/A61 komen daar dus onmogelijk weet van kunnen hebben)
damn, volgens mij is dit het drukstbezochte forumdeel zo'n beetje
[ Voor 35% gewijzigd door zion op 13-05-2003 16:44 ]
systeem
En waar werd er dan naar dat topic gelinked? Kan me haast niet voorstellen dat zo'n link ergens ontopic is. Stoor je je er regelmatig aan dat je dan weer helemaal een browservenster moet dichtklikken en het leven is al zo zwaar of stoor je je eraan dat jij die draad niet mag bekijken? Volgens mij heeft D2k namelijk wel een punt.zion schreef op 13 May 2003 @ 16:39:
[...]
topic 754754 deze kwam ik nu toevallig weer eens tegen en toen bedacht ik me weer eens dat ik me hier regelmatig aan stoor, dus ik denk ik zal eens kijken wat de mening er over is.
- We Are Borg
Bekijk post boven die van jou, D2k heeft idd een erg subtielem-m schreef op 13 May 2003 @ 16:42:
[...]
En waar werd er dan naar dat topic gelinked? Kan me haast niet voorstellen dat zo'n link ergens ontopic is. Stoor je je er regelmatig aan dat je dan weer helemaal een browservenster moet dichtklikken en het leven is al zo zwaar of stoor je je eraan dat jij die draad niet mag bekijken? Volgens mij heeft D2k namelijk wel een punt.
Waar je niet kan komen moet je je naar mijn mening ook niet erg druk overmaken. Anders zou ongeveer 70000 users hier balen dat ze niet in crew forum mogen
Als de link off-topic is, kun je hem natuurlijk altijd melden
Dat gebeurt nooit naar topics in A61 en als het naar topics in de HK gebeurt, dan had dat topic dus in de HK gehoord en gaat het op slot.(is niet echt veel dat geef ik toe, maar het is vooral irritant omdat er dan gelinkt word naar zo'n topic op een manier van Ja, dit topic is er toch al, waarom open je dan nog een topic? en dat terwijl mensen die niet in de HK/A61 komen daar dus onmogelijk weet van kunnen hebben)
Weet je zeker dat je je niet gewoon druk maakt om het feit dat je daar niet in kan? Een ontmoedingsbeleid om niet met links uit a61 te posten is er al vanaf het begin, HK links en SG links gaan we echt niet verbieden ofzo hoor.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik vind het behoorlijk irri (en onbegrijpelijk) dat ik niet in bepaalde fora mag, maar ik vind het gewoon irritant dat zulke links in een discussie worden verwerkt en daarnaartoe refereren terwijl dus het gros het niet kan lezen. Plaats het dan niet.
Sluit dit topic maar weer, ik ben jaloers, ik weet weer genoeg.
[ Voor 9% gewijzigd door zion op 13-05-2003 16:48 ]
systeem
[ Voor 3% gewijzigd door Basszje op 13-05-2003 16:50 ]
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
maar voorbeelden geven kan je nietzion schreef op 13 mei 2003 @ 16:48:
Whatever, blijkbaar vinden jullie dat ik dit alleen maar irri vind omdat ik jaloers ben, mag van mij, is niet zo.
Ik vind het behoorlijk irri (en onbegrijpelijk) dat ik niet in bepaalde fora mag, maar ik vind het gewoon irritant dat zulke links in een discussie worden verwerkt en daarnaartoe refereren terwijl dus het gros het niet kan lezen. Plaats het dan niet.
en als er vanuit een techpost naar hk wordt gelinkt dan is dat dus niet ontopic
links naar a61 heb ik nog nooit gezien
eerm, wordt wat lastig voor de TS denk ik om er achter te komen of het on of offtopic is als hij het niet mag lezenGlimi schreef op 13 mei 2003 @ 16:45:
* Glimi gaat zich trouwens nergens druk over maken als de link gewoon ontopic is.
Als de link off-topic is, kun je hem natuurlijk altijd melden(als het de spuigaten uitloopt dan he
)

tenzij je er natuurlijk van uit gaat dat alles in de HK offtopic is... maar dan heeft TS dus gewoon gelijk en moeten dergelijke linkjes geweerd worden
[ Voor 18% gewijzigd door hufkes op 13-05-2003 16:53 ]
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
staan er in HK dan tech postshufkes schreef op 13 mei 2003 @ 16:52:
[...]
eerm, wordt wat lastig voor de TS denk ik om er achter te komen of het on of offtopic is als hij het niet mag lezen
- We Are Borg
Ehm, om zo snel de discussie op te geven is wel erg jammerzion schreef op 13 mei 2003 @ 16:48:
Whatever, blijkbaar vinden jullie dat ik dit alleen maar irri vind omdat ik jaloers ben, mag van mij, is niet zo.
Niet doen Erkens, anders moet ik linkjes geven
[ Voor 13% gewijzigd door We Are Borg op 13-05-2003 16:54 ]
Uit de context kun je vaak wel wat opmaken hoorhufkes schreef op 13 mei 2003 @ 16:52:
eerm, wordt wat lastig voor de TS denk ik om er achter te komen of het on of offtopic is als hij het niet mag lezen
tenzij je er natuurlijk van uit gaat dat alles in de HK offtopic is... maar dan heeft TS dus gewoon gelijk en moeten dergelijke linkjes geweerd worden
Dit heb je echt aan jezelf te danken... en dat weet je zelf maar al te goed. Maar dat is een discussie die ik hier niet ga voeren. A61 is een extra'tje voor users die positief opvallen op het forum, de HK is een extra'tje voor users die zich weten te gedragen en met het fenomeen HK kunnen omgaan. Ring a bell?zion schreef op 13 mei 2003 @ 16:48:
Ik vind het behoorlijk irri (en onbegrijpelijk) dat ik niet in bepaalde fora mag
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
[ Voor 3% gewijzigd door Novah op 13-05-2003 16:58 ]
XceeD schreef op 13 May 2003 @ 16:55:
[...]
Dit heb je echt aan jezelf te danken... en dat weet je zelf maar al te goed. Maar dat is een discussie die ik hier niet ga voeren. A61 is een extra'tje voor users die positief opvallen op het forum, de HK is een extra'tje voor users die zich weten te gedragen en met het fenomeen HK kunnen omgaan. Ring a bell?
Nee, en mijn verzoek me hier dan eens uitleg over te geven wordt genegeerd, ik kan me er namelijk ab-so-luut geen voorstelling bij maken
You've got mail
[ Voor 7% gewijzigd door zion op 13-05-2003 17:30 ]
systeem
In het standaardmailtje dat ook jij gehad moet hebben staat dit:zion schreef op 13 May 2003 @ 17:24:
[...]
offtopic:
Nee, en mijn verzoek me hier dan eens uitleg over te geven wordt genegeerd, ik kan me er namelijk ab-so-luut geen voorstelling bij maken
Lijkt me zo klaar als een klontje.Helaas ben je niet toegelaten tot HK, de reden hiervoor is dat we niet overtuigd waren van de kwaliteit van je postgeschiedenis en/of notes. We willen geen risico's lopen met HK en zijn dus vrij streng in het "screenen" van users.
Discussie over wel of geen toegang krijgen tot HK en waarom Pietje dat wel kreeg gaan we niet aan. De afwijzing van deze toegang inclusief dit mailtje staat in je notes, dus direct opnieuw toegang vragen heeft geen zin.
Ik zou zeggen, doe er wat aan. Ga goede techposts maken, ga positief opvallen en wie weet kan je over een paar maanden WEL HK-access krijgen.
[ Voor 8% gewijzigd door m-m op 13-05-2003 17:28 ]
DezeErkens schreef op 13 mei 2003 @ 16:40:
mja dan vind ik dat linken naar de gehele SG (muv WL) ook niet mag.
Ik ben het eerlijk gezegt nog niet echt veel tegen gekomen hoor
[rml]Wekkel in "[ Allochtonen] Waar moet dat heen :("[/rml]
die linked naar deze
Dilemma: Geen rekening gehad
Pweew, van SG naar SG linken. Dat ging dus net goed
Dit topic is gesloten.