Toon posts:

[IIS] [ISAPI/Authentix?] POST naar website ontzettend traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Olla,

Op mijn werk hebben we sinds kort een probleem bij onze "live" servers. Het POST-en van data naar websites gaat ontzettend traag, terwijl het ophalen van pagina's prima gaat.

Een paar clues:

We schermen een aantal directories af met het bekende ISAPI fiter "Authentix"
Vooral (maar schijnbaar niet exclusief) die directories valt met tussenpozen haast niets heen te posten terwijl het ophalen van de server response prima blijft gaan.
Zijn er bekende problemen met Authentix/ISAPI en POST data?

Als we echter met terminal services client /remote desktop naar de webserver connecten, en we lokaal browsen gaat het ALTIJD snel. Vanuit mijn huis (wederom met TS) naar de machine gaat het vaker goed dan vanuit mijn werk, grootste verschillen hieromtrant: van mijn huis naar webserver 6 hops, vanuit werk 12 hops en van versatel naar KPN netwerk.
Kan een slechte route er voor zorgen dat een formulier met 2 input velden niet binnen 30 a 60 seconden bij de webserver aankomt (lijkt mij niet)

Heeft iemand een idee?, heeft misschien heel weinig met bovenstaande clues te maken maar ik weet niet waar ik het zoeken moet, heb het ook nog niet eerder meegemaakt terwijl ik al 5 jaar sites maak op IIS en ook vaak Authentix gebruik.
De websites waar het om gaat draaien overigens op IIS 5.0 met alle patches enz.

Alvast bedankt