Ik heb een probleempje of iig een vervelend dingetje.. namelijk als ik mijn windows xp pro afsluit dan zegt tie op het eind u kunt u computer nu uitschakelen, maar aangezien ik geen echte uitknop op mijn pc heb zitten is dit vervelend (aan kan wel met die knop maar uit niet
) maar iig heeft iemand een idee hoe ik een powerdown kan doen met het aflsuiten???
Bij windows 98 deed hij wel een powerdown dus... het zal vast wel aanstaan in de bios?? (win98 heb ik 2 dagen geleden vervangen). Hardware is niet boeiend.
Bij Windows 98 maakt het niet uit of deze wel/niet aanstaat, bij XP welVerwijderd schreef op 13 May 2003 @ 15:23:
Bij windows 98 deed hij wel een powerdown dus... het zal vast wel aanstaan in de bios?? (win98 heb ik 2 dagen geleden vervangen). Hardware is niet boeiend.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
apm aan ? werkte bij mij wel... ennuh... er zij TAL van topic's aan dit onderwerp gewijd. gebruik de Search in het vervolg. bij voorbaat dank
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 15:29 . Reden: p en m van apm omdraaien :o ]
Verwijderd
moet je zelf even uitzoeken welke ACPI er geladen moet worden
Dan is het probleem verholpen
Dan is het probleem verholpen
Verwijderd
Ik heb nog nooit een powerknop gezien die de computer niet uit kon zetten. ATX voedingen --> 4 seconden knop vasthouden en je computer gaat gewoon uit...
Dit valt onder de categorie 'betere zoekwerk'.
Zoeken op: XP shutdown ACPI bios
En het staat ook vermeld in de oude WOS FAQ:
Waar kan ik meer info vinden over afsluit problemen van XP?
Nu gaat het je wel lukken denk ik...
Zoeken op: XP shutdown ACPI bios
En het staat ook vermeld in de oude WOS FAQ:
Waar kan ik meer info vinden over afsluit problemen van XP?
Nu gaat het je wel lukken denk ik...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()