Waar mag je nu wel om vragen?

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
Inhuurbare Helpdesk

toevallig zie ik dat bovenstaand topic wordt gesloten en wel met de volgende reden:
Gewoon helemaal niet .
GoT is geen plek voor het werven van personeel of het zoeken van bedrijven. Bij dit soort dingen houd je altijd dat mensen hun eigen bedrijf zullen aanprijzen, en dat is niet de bedoeling. Zie ook FAQ Policy - Spam .
okay, prima maar wat is het verschil tussen zo'n topic en iemand die een goede boer zoekt om zijn server te colocaten of iemand die een webhoster zoekt? Het is toch niets meer dan iemand die een bedrijf ergens voor zoekt?

Of voor alle topics waar mensen op zoek zijn naar bepaalde hardware en niet weten waar ze dit moeten kopen.

Ik vind het dus vreemd dat dit topic dicht gaat.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

intert0y schreef op 13 May 2003 @ 15:11:
Inhuurbare Helpdesk

toevallig zie ik dat bovenstaand topic wordt gesloten en wel met de volgende reden:

[...]

okay, prima maar wat is het verschil tussen zo'n topic en iemand die een goede boer zoekt om zijn server te colocaten of iemand die een webhoster zoekt? Het is toch niets meer dan iemand die een bedrijf ergens voor zoekt?

Of voor alle topics waar mensen op zoek zijn naar bepaalde hardware en niet weten waar ze dit moeten kopen.

Ik vind het dus vreemd dat dit topic dicht gaat.
Die topics waar jij het over hebt worden ook gesloten ;) (tenzij ze met hele goede uitleg komen over het werk dat ze zelf al verricht hebben om een bepaald product te vinden)

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Het probleem van dit topic is de hoge spam gevoeligheid. :)

[ Voor 55% gewijzigd door HawVer op 13-05-2003 15:15 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zat idd ook niet met een Gotter over dit topic te praten :)

er gaat een slotje op met de mededeling:
Compubiter schreef op 13 mei 2003 @ 15:08:
[...]
Gewoon helemaal niet ;).
GoT is geen plek voor het werven van personeel of het zoeken van bedrijven. Bij dit soort dingen houd je altijd dat mensen hun eigen bedrijf zullen aanprijzen, en dat is niet de bedoeling. Zie ook FAQ Policy - Spam :).
Terwijl er om het volgende wordt gevraagd:
Sluuut schreef op 13 May 2003 @ 15:02:

Heeft een van jullie een (goede) ervaring met een inhuurbare helpdesk?
Of links naar websites met inhuurbare helpdesk's.
beetje krom :?

Laat ik het zo brengen:

Spam is niet het juiste woord voor dit topic, je kan em wel sluiten, maar dan met een totaal ander sluitpost, het is geen Spam naar mijn mening

[ Voor 11% gewijzigd door Maarten op 13-05-2003 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Op zoek zijn naar bepaalde hardware topics gaan ook dicht hoor? Het gaat er gewoon om dat er om diensten/hardware/software wordt gevraagd, waar GoT helemaal niet voor bedoeld is. Daar zijn hardwareshops of desbetreffende werk/inhuur-sites voor. Anders komen er hier tientallen topics met: gezocht/aangeboden/te huur/gevraagd... :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Ik eigenlijk niet. Hoe je het ook ziet, GoT is bedoeld voor de computer enthousiasteling :)
Commercïele bedrijfsvragen, waarin bedrijfsaanboden worden gevraagt, lijken me hier niet onder te vallen.
Verder vind ik de 'sfeer' van het topic zodaning comercie en gratis consultancy uitademenen, dat ik volledig begrijp dat het topic op slot gegaan is.

Echter ik moet zeggen dat ik het ook had begrepen als hij niet dicht gegaan was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Zo'n vraag mag best, alleen de vraagstelling was gewoon niet goed en het topic stond totaal op de verkeerde plek (SG is een betere plek, alleen weet ik niet of ze er daar op zitten te wachten). Wat je meteen al zag dat er een aantal replies kwam die hun eigen bedrijf gingen aanprijzen, en daar heeft de Topicstarter gewoon helemaal niets aan, omdat dat een subjectief advies is. En ik gok niet dat de Topicstarter daar op zat te wachten, hij wil graag een objectieve mening.

Als de Topicstart anders was opgebouwd had hij prima gekund, maar dit topic vroeg er gewoon om om allemaal replies uit te lokken van: "Oh, dat doen wij ook, kom maar bij ons."

En volgende keer kun je me gewoon mailen hoor, met dit soort vragen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
Compubiter schreef op 13 May 2003 @ 15:18:
Zo'n vraag mag best, alleen de vraagstelling was gewoon niet goed en het topic stond totaal op de verkeerde plek (SG is een betere plek, alleen weet ik niet of ze er daar op zitten te wachten). Wat je meteen al zag dat er een aantal replies kwam die hun eigen bedrijf gingen aanprijzen, en daar heeft de Topicstarter gewoon helemaal niets aan, omdat dat een subjectief advies is. En ik gok niet dat de Topicstarter daar op zat te wachten, hij wil graag een objectieve mening.

Als de Topicstart anders was opgebouwd had hij prima gekund, maar dit topic vroeg er gewoon om om allemaal replies uit te lokken van: "Oh, dat doen wij ook, kom maar bij ons."

En volgende keer kun je me gewoon mailen hoor, met dit soort vragen ;).
Jij sluit het topic met de medeleling dat het Spam is, en dat is het dus totaal niet wat de TS doet.... (in mijn ogen dan)

Hij vraagt advies, diegene die daadwerkelijk gaan spammen moet je naar mijn mening dan aanspreken :)

maar goed wie ben ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

AMD_er schreef op 13 mei 2003 @ 15:22:
Jij sluit het topic met de medeleling dat het Spam is, en dat is het dus totaal niet wat de TS doet.... (in mijn ogen dan)
Ik sluit het topic met de mededeling dat het topic spamgevoelig is: "Bij dit soort dingen houd je altijd dat mensen hun eigen bedrijf zullen aanprijzen", niet dat het topic zelf spam is.
Hij vraagt advies, diegene die daadwerkelijk gaan spammen moet je naar mijn mening dan aanspreken :)
Er stonden twee replies met een linkje naar het eigen bedrijf, en een derde is aangepast, waarbij ik gok dat daar ook eerst een linkje/naam stond van een bedrijf. De overige replies waren ook niet enorm nuttig, dat kwam gewoon door de opbouw van de Topicstart. Als de vraag anders gesteld zou worden, kan het prima, en als hij specifiekere wensen geeft en aangeeft waarom andere bedrijven niet voldoen, kan er ook een beter en objectiever advies worden gegeven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
okay helder, inhoudelijk interesseerde het topic me niet zo maar het viel me gewoon op. Dat ik voor mijn gevoel dus altijd legio coloverhalen zie staan en dat dit meteen dichtgemikt wordt.

inderdaad had de vraagstelling van de topicstarter wel iets beter gekunt.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online
Compubiter schreef op 13 mei 2003 @ 15:30:
[...]
Ik sluit het topic met de mededeling dat het topic spamgevoelig is: "Bij dit soort dingen houd je altijd dat mensen hun eigen bedrijf zullen aanprijzen", niet dat het topic zelf spam is.
[...]
Er stonden twee replies met een linkje naar het eigen bedrijf, en een derde is aangepast, waarbij ik gok dat daar ook eerst een linkje/naam stond van een bedrijf. De overige replies waren ook niet enorm nuttig, dat kwam gewoon door de opbouw van de Topicstart. Als de vraag anders gesteld zou worden, kan het prima, en als hij specifiekere wensen geeft en aangeeft waarom andere bedrijven niet voldoen, kan er ook een beter en objectiever advies worden gegeven :).
Owkeej, das duidelijk, maar ik kan me voorstellen dat er nogal wat verwarring is ontstaan ;),
kan je dat volgende keer dan in de sluit message zetten :? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

AMD_er schreef op 13 May 2003 @ 15:36:
Owkeej, das duidelijk, maar ik kan me voorstellen dat er nogal wat verwarring is ontstaan ;),
kan je dat volgende keer dan in de sluit message zetten :? :>
Bij deze :P.
Compubiter in "Inhuurbare Helpdesk"

[ Voor 12% gewijzigd door Compubiter op 13-05-2003 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi