Wij zijn als bedrijf zijnde op zoek naar een ServiceCenter die klanten voor ons kan helpen, op de volgende tijden:
Doordeweeks van 18:00 tot 21:00,
Zaterdag van 9:00 's Ochtends tot 12:00 's Middags.
Dit omdat er naar aanleiding van een enquete is gebleken dat er veel klanten zijn die 's Avonds en in het weekend ook graag ondersteuning zouden willen krijgen.
Omdat wij op deze tijden zelf niet inzetbaar zijn, zijn wij dus op zoek naar een ServiceCenter wat Inhuurbaar is om op deze tijden onze klanten te supporten.
We hebben al met meerdere mensen 'ge-googled'mmaar helaas geen bevredigend resultaat mogen vinden.
Heeft een van jullie een (goede) ervaring met een inhuurbare helpdesk?
Of links naar websites met inhuurbare helpdesk's.
Wat de helpdesk moet kunnen is opzich heel simpel, meeste vragen zijn softwarematige vragen (Win9x/XP ondersteuning). De resterende paar procent moet dan maar een dag later terugbellen
ps: Ik wist niet waar ik het topic moest neerzetten.. dus dan maar SA..
Doordeweeks van 18:00 tot 21:00,
Zaterdag van 9:00 's Ochtends tot 12:00 's Middags.
Dit omdat er naar aanleiding van een enquete is gebleken dat er veel klanten zijn die 's Avonds en in het weekend ook graag ondersteuning zouden willen krijgen.
Omdat wij op deze tijden zelf niet inzetbaar zijn, zijn wij dus op zoek naar een ServiceCenter wat Inhuurbaar is om op deze tijden onze klanten te supporten.
We hebben al met meerdere mensen 'ge-googled'mmaar helaas geen bevredigend resultaat mogen vinden.
Heeft een van jullie een (goede) ervaring met een inhuurbare helpdesk?
Of links naar websites met inhuurbare helpdesk's.
Wat de helpdesk moet kunnen is opzich heel simpel, meeste vragen zijn softwarematige vragen (Win9x/XP ondersteuning). De resterende paar procent moet dan maar een dag later terugbellen
ps: Ik wist niet waar ik het topic moest neerzetten.. dus dan maar SA..
[ Voor 6% gewijzigd door Sluuut op 13-05-2003 15:03 ]
57696520646974206c65657374206973206e657264