voodoo3 loeiheet - beeld oertraag

Pagina: 1
Acties:

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:56
mensen, mijn beeld is steeds onwerkbaar zo sloom, ik denk zal wel aan mijn video kaart liggen. ik voel en jahoor.. AU }:O het ding was LOEI heet!

ik wil er wel een enorme koeler opzetten maar me kast is nogal vol..

er zit een tv kaart, geluidskaart netwerk kaart etc boven.

wat ik niet snap is dat ik niets vreemds doe met dat ding. niet overclocked en geen zware games... moet ik voor die cooler gaan en/of is er wat mis met me kaart?

Pentium 3 450 met 256mbram en voodoo3 2k

iemand :?

thanks!

<edit> ps me bak staat wel 27/7 aan maar daar zijn ze voor gemaakt dus moet kunnen lijkt me

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
voodoo3 2000, of 3000, of....?
zit er een heatsink op of zelfs dat niet? :)
ff wat meer info....ook ff snelheden waarop dat ding draait enzo.

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Heb je em al es uit en aan gedaan??? >:)
Jij zegt dat dat spul er boven zit (geluidskaart nic enz) dus ik neem aan dat je een PCI videokaartje heb, dit is natuurlijk geen porum, koop gewoon een AGP versie van deze kaart voor 225,- ofzo.
Kijk es op pricewatch.

Verwijderd

27/7:z

• jep
  • Laatst online: 21:56
het is een 2000

ennuh, het is AGP :) en hij zit ondersteboven, dus als je het zo bekijkt zit er van alles 'boven', zodat ik hem niet kan koelen bijna

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
ik heb op een voodoo3 2000 een simpele 486 cpu ventilatortje geschroefd (gewoon met een houtschroef), en dat scheelt aanmerkelijk in de temperaturen, is nu gewoon handwarm ipv bloedjeheet, dus weer wat verder overklokken ;)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Harmsen
  • Nu online
Ik had ook een V33000 zonder koeler en als ik hem te lang gebruiket had ik ook dat ie vastliep of retetraag liep, roen er maar een pentium I koeler opgezet en hij loopt weer goed

What a fine day for Science! | Specs

Pagina: 1