Ik print_r net m'n session gegevens en daar staan 2 onbekende en niet door mij toegevoegde variabele
heeft deze output
Tja dat is vreemd. Waarschijnlijk is het een ingebakken functie in php of zo maar ik kan het niet vinden op www.php.net en hier ook niet met de search
Weet iemand hier wat je er mee kunt. Ben nu toch met een inlog scriptje bezich en als php al iets heeft voor admin kan ik daar nog mooi gebruik van maken
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| <?php session_start(); session_register(naam); session_register(email); $naam = "grolle"; $email = "grolle@mytweakers.net"; //we voegen de gegevens toe aan de sessy $_SESSION['naam'] = $naam; $_SESSION['email'] = $email; //ff testen of dat gelukt is ;) echo '<pre>'; print_r($_SESSION); echo '</pre>'; ?> |
heeft deze output
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <pre>Array ( [naam] => grolle [email] => grolle@mytweakers.net [admintest] => [current_admin] => ) </pre> |
Tja dat is vreemd. Waarschijnlijk is het een ingebakken functie in php of zo maar ik kan het niet vinden op www.php.net en hier ook niet met de search
Weet iemand hier wat je er mee kunt. Ben nu toch met een inlog scriptje bezich en als php al iets heeft voor admin kan ik daar nog mooi gebruik van maken